Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes godt om, men ansigter vises ikke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

På min BLOG, har jeg synes-godt-om-bokse på mine indlæg. Jeg har dog det problem, at når der er flere som synes godt om et indlæg, kan jeg ikke se, hvem de andre er, men blot at der er to andre som synes godt om.

Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af, hvem de andre er, og evt. om deres Facebook profilbilleder bliver vist underneden.

For at hjælpe Jer lidt på vej til at se, hvad mit problem går ud på, så besøg indlægget: 

HelboMedia.dk er under udvikling

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anders

Jeg kan se at du både har placeret en "Share"-boks og en "Synes godt om"-boks på siden. 

Det ser ud til at der er 3, der har delt siden, men ingen har synes godt om. 

Der vises ikke profilbilleder under share-knappen og da Facebook faktisk er i gang med at afvikle denne, vil jeg foreslå at du fjerner den fra din side. 

Synes godt om-knappen

Denne knap viser kun profilbilleder under sig, hvis brugeren der besøger din side, er venner med nogen som har "synes godt om". 

Der vises altså ikke hvem der har synes godt om siden, ligesom der f.eks. gør ved en "Like-Boks" i forbindelse med en Facebook side. 

Du kan se eksempler på de forskellige synes-godt-om muligheder her: Facebook like box, knap eller hvad? 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg siger rigtig mange tak for svaret. Jeg vil fluks fjerne "share"-knappen fra siden så. Var ikke klar over at den var ved at forsvinde, men der kan man jo bare se.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)