Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dk vs. Uk seo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Noprobs Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har websitet sommerferie.nu, hvor der kommer rigtig mange besøgende fra google, men af en eller anden grund kan jeg ikke få vacation-now.com til at performe.

Der er selvfølgelig mere konkurrence på tilsvarende engelske keywords (sommerhus vs. holiday home), men det virker lidt voldsomt at hver gang der kommer 100 til sommerferie.nu kommer der 1 besøgende til vacation-now.com.

Der kan da ikke være forskel på strategien man skal bruge?

De har begge på samme kode base, men indholdet er henholdsvis dansk og engelsk. Så alt SEO fremmende funktioner findes på begge websites.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det lyder usandsynligt, at konkurrencen er så meget hårdere på engelsk.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
Jeg synes ikke det lyder usandsynligt, at konkurrencen er så meget hårdere på engelsk.

Det kan jeg skrive under på! Jeg har haft en dansk og engelsk hjemmeside med samme indhold. Den danske var populær, mens den engelske fuldstændig druknede i Cyberspace's vrimmel af engelske hjemmesider om samme emne.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan ikke forvente ald verden med  links til sin siden ifølge yahoo site seach slå de andre og drunke i besøgene og skal sikkert have egen server for det giver vild trafik , da det er lige som i Danmark vis ses på første side ja så ser de dig første

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Noprobs Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Så svaret er: hvis du bruger 5timer på seo på danske version skal man bruger 500 på den engelsk version....

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Men der er jo også 100 gange så mange som snakker engelsk i forhold til hvor mange som snakker dansk.

Vi er jo ikke særlig mange i danmark. Kun 5 millioner.

Men hvis har en god hjemmeside på engelsk, er den potentielle indtjening også meget højere Big Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Jochumsen:
Så svaret er: hvis du bruger 5timer på seo på danske version skal man bruger 500 på den engelsk version....

Hvis man kunne udregne ens konkurrencedygtighed i forhold til spenderet time - så var det ja. Det lyder ganske usandsynligt :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver DK vs. UK, så formoder jeg at du har målrettet http://www.vacation-now.com til det engelske marked. Det vil derfor være en fordel at hoste den side på en server i UK. Endvidere er det så også en god idé, at angive i Google Webmaster Tools, at det er UK siden henvender sig til.

Ellers så drejer det sig om at få rigtigt mange indgående links fra andre UK sider med relation til "vacation". Prøv også at kigge på Long Tail søgninger og se om der er nogle sætninger, som mange søger på også prøv at ranke på de sætninger i stedet for enkelte søgeord.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)