Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratisprofil - signatur

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan se, at der er et misforhold mellem det tilladte antal tegn i signaturen (for gratisprofiler) og til det reelle antal tegn til rådighed:

"Din signatur er for stor. Den må højst indeholde 200 tegn, ..." - sådan står der, når jeg vil indsætte en tekst på blot 99 tegn.

Ved at skanne kildekoden, kan jeg se at en stor del af tegnene i tekstfeltet består af HTML-entities som eks.: "<p><span face="Courier New" osv...".

- er der mulighed for at få det ændret, så formateringen ikke tælles med, og det bliver muligt at benytte op til de lovede 200 tegn?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper

Det er som det er pt.
Vi kigger nok på det en dag, men vi har så meget andet der er langt vigtigere.
Vi arbejder bl.a. på at gøre Amino hurtigere.
Velkommen til.

De bedste hilsner

Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad sker der hvis du skriver det andetsteds i html, fjerner det overflødige og indsætter det ?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg oplever samme problem - man kan stort set ikke skrive noget, inden man får fejlen om at man bare må købe sig en plusprofil.

Det er fint at der er vigtigere ting at gøre, men hvor svært kan det være at rette en tæller, der ikke fungerer? Jeg er ret sikker på at en sådan fejl ville blive brugt som et dårligt eksempel hvis man eks. skulle skrive en bog som e-pusher :) 

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Men har i set hvad jeg skrev og prøvet det? For havde ingen problemer med det tilbage da jeg gjorde det..

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Har oplevet det samme, det skyldes som jeg ser de de html koder.

Jeg kunne foreslå at hvis det er meget vigtigt for dig med signaturen, så tilvælg at blive Plus medlem - så har du endnu mere plads.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det er helt okay - I har sikkert nok at se til her på Amino. Som du kan se, så har jeg fundet en løsning.

Tak skal du have.

Jesper

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Hvad sker der hvis du skriver det andetsteds i html, fjerner det overflødige og indsætter det ?

Hvis jeg gør det, så virker det jo som det skal Cool

Tak for dit svar.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 04:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

klp29:
Det er fint at der er vigtigere ting at gøre, men hvor svært kan det være at rette en tæller, der ikke fungerer?

Du har aldrig været softwareudvikler fornemmer jeg, eller for den sags skyld blot skulle projektstyre en håndfuld programmører?

I større systemer eller webløsninger som denne som basererer sig på en platform, er det ikke altid "bare sådan lige" at løse den slags problematikker.

Så jeg synes nu også det er bedre de programmeringsressourcer Amino nu måtte have anvendes på vigtigere ting, så kan det andet komme i en "nice to have"-liste der på senere tidspunkt kan kigges på når programmørerne keder sig Stick out tongue

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

klp29:
Det er fint at der er vigtigere ting at gøre, men hvor svært kan det være at rette en tæller, der ikke fungerer?

Du har aldrig været softwareudvikler fornemmer jeg, eller for den sags skyld blot skulle projektstyre en håndfuld programmører?

I større systemer eller webløsninger som denne som basererer sig på en platform, er det ikke altid "bare sådan lige" at løse den slags problematikker.

Så jeg synes nu også det er bedre de programmeringsressourcer Amino nu måtte have anvendes på vigtigere ting, så kan det andet komme i en "nice to have"-liste der på senere tidspunkt kan kigges på når programmørerne keder sig Stick out tongue

Der er tale om en simpel formaterings-fejl. Dette bør ikke tage mere end minutter at ordne. Hvis det gør, så er der tale om et dårligt kodet system :)

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)