Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har opfundet et spil, hvordan kommer jeg videre

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opfundet et spil, hvortil jeg skal have lavet nogle plastic brikker med tryk på og noget indmad til kasse + kassen med noget tryk , som jeg ikke ved hvordan skal se ud endnu.

Jeg skal nok også have trykt en lille folder med spilleregler.

Er der nogen der har gode erfaringer med nogle producenter der kan klare en sådan opgave?

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iso

Vi producerer i forvejen flere brætspil og kan godt hjælpe dig,  du skal dog være klar over at plaststøbning koster lidt i støbeforme så der skal helst lidt antal på for det kan betale sig. Du er velkommen til at kontakte mig for mere info.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Kan du ikke smide en mail så jeg kan komme i kontakt med dig når jeg er kommet lidt videre

Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Tak for dit svar

øhhh...fisk!  Jeg ved ikke hvordan IPR fungere og jeg kunne ikke se hvor jeg kunne undersøge om min ide var ny, synes ikke linket kunne give mig svar på det????? Kan du forklare lidt? Jeg vil selvfølgelig gerne se om andre har opfundet det før mig og har prøvet at google, men hidtil ikke fundet noget.

Hvad er forskellen på retten til metoder og retten til spil????????????

ps. stjæler Kinamændede det ikke uanset om du har patent eller ej...det er vel ret dyrt at forfølge et sådan patent brud.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iso

Du kan kontakte mig på Lars@southchinatrading.com

Vi skriver selvfølgelig en NDA hvis det blir aktuelt, og det med Kinamænd der stjæler din ide er ikke aktuelt i denne slags produkter,  de har ikke interesse i at bruge tid og penge på markedsføring, spørgsmålsudvikling osv. for de ved at andre Kinesere bare ville kopiere dem så snart det er på markedet. 

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig dejligt at så mange vil hjælpe herinde. Jeg må nok lige fortælle at jeg har lavet spillet med brikker i karton (prototype) og spelulerer stadig på hvordan jeg evt skal have det udformet desigmæssigt og hvordan jeg skal lave reglern, så der bliver flere sværhedsgrader.

Hvordan jeg beskytter det aner jeg ikke, men har overvejet at skrive til Teknologisk Institut (aner ikke om de vil hjælpe)

Selve finansieringen har jeg slet ikke spekuleret på endnu, men den tid den glæde.

Gode ideer modtages selvfølgelig gerne fortløbende.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Allerførst synes jeg også du skal få checket din idé igennem mht. patent og rettigheder, især på det marked du er inde på.

Det drejer sig ikke kun om dine rettigheder, men kan jo blive dyrt at bruge andres ideer. en nyhedsundersøgels koster vist omkring DKK 4.000 idag hos Patent og Varemærkestyrelsen.

Her kan du søge gratis i 70mio patenter http://www.epo.org/searching/free/espacenet.html

Når det er sagt kan man idag få ting printet i 3D til protytyper m.m. det kunne være et billigt alternativ til at få lavet forme m.m. en anden kunne være at lave det i træ eller hos den lokale glaspuster, alt efter hvad det skal kunne holde til.

//

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt! Med hensyn til kassen så ville jeg nok søge efter en emballagefabrik - de må kunne lave sådan nogle til dig.

Spillereglerne laver du vel i et layoutprogram og printer som pdf som du sender til et trykkeri.

Plasticbrikkerne  - måske kan man spørge teknologisk institut om de kender nogle producenter..

 

Held og lykke med projektet.

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)