Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO virker ikke for mig

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

meget ens links af de 2000 links yahoo site seache siger du har kommer de fleste fra et par enkle hjemmesider spred  dig og sats bredt over alt

meget gerne mere tekst på siden google elsker tekst og nogle af tekster er meget korte

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

DennisJensen:

Mange tak. Jeg vil helt sikkert kigge på begge dele. Jeg ved ikke om jeg har lyst til at bruge flere penge på bøger eller videoer, mit næste valg vil nok være at hyre nogle. Men som fattig studerende er der et stykke vej endnu.

Så er det jo godt at SEO-LEX, som jeg linkede til, er i en gratisudgave der indeholder rigtigt mange gode ting. :-)

DennisJensen:

Ang. Titles- Ville det så være en god ide at tilføje til fx. "Painting Weights" = "Painting Weights - Learn how to paint your weights fast" eller noget i den stil? Jeg har nok bare følt at titles ved tutorials var bedste korte og præcise.

Ja, det vil jeg mene. Frank Hellerup beskriver det fint i det blog-indlæg jeg linkede til.

/Brian

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar det giver mig helt sikkert blod på tanden og noget at arbejde med. Der er nogle af tingene jeg allerede gør.

 

Jeg mangler nok et sted hvor jeg skal ligge mit fokus? Skal det være optimering af siden eller skal det være links eller noget helt tredje? Eller skal det være det hele?

 

CMS:

Yea min kodning er ret rodet. Og det er simpelthen fordi jeg blev nød til at lære PHP for at lave min hjemmeside, så jeg er slet ikke programmør. Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med keyword stuffing i mine metatags? Kan du uddybe eller evt. vise hvilken del af koden det er du tænker på? Pga. jeg ikke er programmør har jeg nedprioteret kodning fremfor indhold, men vil du sige det er det værd at lave koden mere clean? Fordi det vil nok tage mig noget tid.

 

Mikael og Brian:

Tusind tak for jeres svar.

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)