Så er det dagen i dag hvor Amino fylder 6 år. |
Tillykke med fødselsdagen.
Håber lige du snart får fjernet de autolinks til ord, det da belastende funktion du har indført:-)
Så er det dagen i dag hvor Amino fylder 6 år. |
Tillykke med fødselsdagen.
Håber lige du snart får fjernet de autolinks til ord, det da belastende funktion du har indført:-) |
Tillykke! Det er for fedt at høre og se at Amino er blevet en succes! De bedste hilsner |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Hvad hun ønsker, skal hun få; I og med at der er så mange forskellige personligheder herinde, har jeg fået hjælp, idéer, inspiration, guidelines og meget, meget andet til de projekter jeg har startet, siden jeg begyndte at følge med i siden for alvor. En ordentlig grobund, so to speak! |
Tilykke, så er der nogle der giver kaffe og lagkage ? Hvad tid skal vi komme :-) |
grattis ! Der er jo sket et og andet gennem årene. Har bestemt nydt godt af den "know how" som Amino har formidlet. Godt nytår! bedste hilsner sören |
Tillykke........
SÅ SKAL VI HAVE KAGE ;-) |
Super tillykke med det! Trods den relative korte tid jeg har været med, så har Amino allerede hjulpet mig ved at udvide min viden inden for mange forskellige områder, men specielt inden for SEO og SEM. I øvrigt har Amino også hjulpet mig med at finde noget at arbejde med, ved siden af studiet. Og det er jo super fedt, tak for det! |
Stort tillykke! |
Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!
tillykke med det jeg har i hvert fald lært en del af at skrive herinden på portalen , både hvad man skriver og får respons igen af og hvad man læser bare hvad andre skriver , det er simpelthen super godt |