Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.YesPeople.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne have feedback på http://www.yespeople.dk gerne både på udseendet og det funktionelle, men også hvis der skulle være åbenlyse SEO muligheder som vi kan have overset.

På forhånd tak!

Thomas Juul Pedersen
Adm. Dir. / Event Manager     

YesPeople Events ApS

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en hurtigt en her ;)...

billederne skifter alt for hurtigt hvertfald... jeg kan ikke nå at læse hvad der står :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækker video på forsiden og veludført hjemmeside

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser sgu godt ud!

Dog er framen omkring billedskift på forsiden ikke helt på linie med baggrunden her.

 

WIN7 - IE8

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey

Her er nogle ting du bør forbedre:

  • udnyt titles med keywords på en naturlig måde / brug alle 67 tegn
  • brug af h1 og h2 overskrifter, lige nu har du overordnet kun brugt fed tekst, men du tager ikke brug af h2 overskriften, h1 bruger du, men ikke godt nok efter min mening i forhold til SEO.
  • fjern flash fra forsiden og lav en med jQuery i stedet for, da du kan skabe meget af det samme og så opnå en mere seo venlig animation
  • del siden EVENTS op i flere undersider så du kan fokuserer på de enkelte events
  • udnyt det at i bruger billeder mange steder, og ikke mindst i gallerier, og find en fremviser hvor i kan bruge tekst sammen med hvert enkelt billede, på den måde kan i få presset søgeord ind.
  • skriv mere tekst under YESGIRLS, PROMOTION, REFERENCER, PARTNERE, UNDERHOLDNING og KONTAKT.
  • Lav eventuelt en søgeordsoptimering
  • Undgå brugen af flash
  • i mangler metadescription
  • hastighedsoptimer jeres hjemmeside, nogen af siderne loader enormt langsomt, det kan dog bare være flashen, men det skader ikke at optimerer den del, det gavner kun.
  • Link internt til jeres forskellige sider, altså intern linkbuilding
  • skaf nogle backlinks, i har lige nu kun 26 til hele siden.

Det var lige hvad jeg hurtigt kunne se.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil imidlertid sige tusind tak til jer alle for feedbacken! Håber selvfølgelig på at der kommer mere...

...og til Kim: Jeg kunne godt finde på lige at kontakte dig i nærmeste fremtid for at høre nærmere...det var nogle spændende inputs...

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

YesPeople Events:
...og til Kim: Jeg kunne godt finde på lige at kontakte dig i nærmeste fremtid for at høre nærmere...det var nogle spændende inputs...
Det skal du da være velkommen til Wink

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal siges jeg kun lige har haft tid til forsiden.

 

Men er nok lidt en flueknepper, men det første jeg læser når jeg kommer til siden er

"Vi tilbyder altid et tæt samarbejde med vores kunder, vi skræddersyer et hvert event til at passe netop jeres behov"

Der vil jeg nok hellere læse hvad YESPeople er først..

Desuden mener jeg ordstillingen kunne forbedres en smule, personligt bryder jeg mig ikke om ordet "altid"  Og "vi skræddersyer et hvert event til at passe netop jeres behov" er lidt cliche agtigt, men når i skriver dette vil jeg også med det samme gerne høre hvordan.. og "et hvert" vil jeg nok vælge og skrive samtlige eller alle.

Var det mig der skrev den vil den nok lyde noget alla " YesPeople skræddersyer events, som tilpasses til hver enkel kundes behov"

Lidt skidt svar/formulering, men hope y get my point.

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! Jeg synes det er en fed site overall.. :-)

 

Der er dog 2 ting jeg ville ændre.

1. Jeg ville sætte videoen og beskrivelsen over folks rekomenderinger mm. (altså bytte om.)

2. Jeg ville give Facebook, LinkedIN og Twitter iconerne farver. Måden de er sat op på nu skaber ikke nok synlighed efter min mening.. Farverne er i høj grad måden man genkender de iconer, jeg gør ihvertfald. Faktisk skulle jeg sidde og tænke et sekund eller to over hvad søren det var!

Fed og stilet side.. Thumbs up herfra.

- Nikolaj Gilstrøm.

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Neeej Da

Jeg har før hørt det med at billederne skifter for hurtigt på forsiden, så nu blir jeg nok nød til at gøre noget ved det....men det er jo en balancegang, for jeg vil også gerne have at siden er dynamisk....men et par sekunder længere mellem billede-skift går vel nok :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)