Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor ros til Amino-fotograf!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Grønnemark:

Tak for det LasseBig Smile

Jeg overvejer throwin.dk/throw-in.dk...

Havde du nogle ideer da?

Hej Thomas,

Det kommer jo lidt an på hvad du ønsker at fokuserer mest på, foredrag eller indkast-træning og om du ønsker fortsat at have det opdelt eller samlet (mener jeg før har læst et indlæg hvor du snakkede om at samle det i en side, kan godt være det bare er mig som husker forkert. :)) 

Synes konceptet med throwin/throw-in er helt genialt med hensyn til indkasttræning, men det fortæller ikke brugerne at du også holder foredrag, hvorimod succes-kultur jo nærmest giver et billede ud fra domænet om hvad det er du tilbyder, så hvis jeg skulle kommer med min mening skal du næsten fortsætte på præcis samme måde som hidtid, men eventuel med mere information om den modsætte side (på suces-kultur - mere information om throw-in) og på (throw-in - mere information om succes-kultur), men den er svær, for optimalt vil en samlet side gøre mere, men samtidig kan det også ødelægge lidt af konceptet med Throw-in ved at have det på succes-kultur og på samme måde ødelægger succes-kultur at have det liggende på Throw-in.dk.

Tredje mulighed er at finde et helt nyt og samlet branding-domæne, F.eks. Thomasgronnemark.dk hvor du virkelig har mulighed for at brande dig selv som person og igennem dit navn markedsføre dine fordrag og indkasttræning, det vil dog kræve en helt anden indgangsvinkel til tingene og der skal virkelig være styr på din strategi fra start af, tilgengæld kan det virkelig blive stort og åbner mange flere muligheder for dig. (min egen vurdering)

Det var så en masse tanker på samme tid Angel håber det er i orden :) 

 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

lassevesterskov:

Det kommer jo lidt an på hvad du ønsker at fokuserer mest på, foredrag eller indkast-træning og om du ønsker fortsat at have det opdelt eller samlet (mener jeg før har læst et indlæg hvor du snakkede om at samle det i en side, kan godt være det bare er mig som husker forkert. :)) 

Jeg kommer til at ligge det i en samlet side, hvor der er stor fokus på både Indkast-træningen (m.m.) og foredragene.

Det er 99% sikkert at det kommer til at ligge inde under www.throwin.dk.

Der kommer også blog og videoer, så der bliver lidt af hvert.

... og så kommer jeg til at bruge nogle af de nye billeder Claus har taget og enkelte af de gamle Big Smile

 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Grønnemark:
Jeg kommer til at ligge det i en samlet side, hvor der er stor fokus på både Indkast-træningen (m.m.) og foredragene.

Det er 99% sikkert at det kommer til at ligge inde under www.throwin.dk.

Der kommer også blog og videoer, så der bliver lidt af hvert.

... og så kommer jeg til at bruge nogle af de nye billeder Claus har taget og enkelte af de gamle Big Smile

Hej igen Thomas

Lyder til at du har en præcis og konkret plan, hvilket altid er godt !

Du må lige huske at smide et stort indlæg på Amino når den er klar :)

 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Først så vil jeg sige, at det er nogle flotte kunstneriske billeder, som absolut fortjener ros.

Og når det nu er sagt, så kan jeg og min mobil tlf overhovedet ikke være med her. Og det håber jeg så sandelig heller ikke skulle kunne samlignes.

Men flot, og ser også ud til at det har været en hård dag, for det ligner at du har bevæget dig mere end hvad jeg gør på et år.

/Kenneth

Utroligt at man skal bevæge sig så meget, og så betale for det......Embarrassed

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lasse... Jeg skal nok smide det ud på Amino når siden kommer op Big Smile

@Kenneth... Det var også en hård og KOLD dag med 4 timers foto (1 grad og 12 sekundmeteres blæst). Jeg rendte med meget lidt tøj det meste af dagen, men jeg undgik lungebetændelse og forkølelse Cake

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)