Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går du også med drømmen om at flytte til Thailand og starte forretning dernede?

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Fra  AsiaWise Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Dejligt at mærke den energi, der er i jeres projekt! Alene det vidner om, at I har gang i det rigtige :-)

Jeg har tidligere boet og arbejdet  i Bangkok i en årrække, dog ikke med min egen forretning. Det har været super fedt og en kæmpe oplevelse! Jeg bor nu igen i DK, og er godt tilpas med det.

Her er jeg igang med at starte min egen virksomhed, hvor jeg rådgiver og træner erhvervsfolk og virksomheder, som opererer i Thailand. Jeg arbejder med at styrke deres tværkulturelle kompetencer for at gøre deres samarbejde på tværs af dansk og thai kultur mest muligt effektivt.

Hvis du vil se mere, så klik ind på min hjemmeside: www.asiawise.biz


Jeg er ikke klar over, hvilken type forretning du har i tankerne at starte i Thailand. Men hvis du mener, at vi kan bruge hinanden til noget, så sig endelig til :)

Hilsner Anders

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders@Hvis du vil se mere, så klik ind på min hjemmeside: www.asiawise.biz

Hej Anders - det lyder interessant , jeg har pt.

 http://www.thai-invest.dk/default.asp?Folder=3920&IdProperty=8870

som bla. sælger det boligprojekt der nævnes tidligere + lidt eksport af slik til Thailand.

Nu går jeg og leger lidt med tanken om at starte noget nyt op, hvor jeg skal bla skal bruge lokale Thaier på feelance basis.

Hvis det er noget du - eller andre tror i kan hjælpe med , er i velkommen til at sende en mail til mig for at høre nærmere.

jesper@thai-invest.dk

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid en god idé at kunne sproget i det land du skal bo i... Thai er et af de svære sprog at lære

Hvis i bor i Bangkok har i mulighed for at lære det hos os

Vi er den eneste danske skole i Thailand der er godkendt af det Thailandske undervisningsministerium..

I er altid velkommen i vores lokaler, hvis jeres vej kommer forbi

link: lær thai

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin1969:

Hvis i bor i Bangkok har i mulighed for at lære det hos os
Vi er den eneste danske skole i Thailand der er godkendt af det Thailandske undervisningsministerium..

Med så flot en omtale så havde jeg forventet lidt mere information på jeres hjemmeside :-)

Hvilken metode anvender i på skolen? Hvor tit går man? Hvad koster det?

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin1969:

Det er altid en god idé at kunne sproget i det land du skal bo i... Thai er et af de svære sprog at lære

Hvis i bor i Bangkok har i mulighed for at lære det hos os

Vi er den eneste danske skole i Thailand der er godkendt af det Thailandske undervisningsministerium..

I er altid velkommen i vores lokaler, hvis jeres vej kommer forbi

link: lær thai

Hej Martin

Ja, for mig at se, er det et must, at man lærer sproget i det land, man vælger at bosætte sig i, så det skal jeg bestemt have lært.
Hvad jeg lige kan se på jeres hjemmeside, så underviser i Thailændere i at lære dansk, ikke omvendt? Huh?

Vi skal på lige udenfor Pattaya, så der er desværre lidt langt til jeres skole. Skal derfor have fundet en skole/underviser i Pattaya. 

Dbhh fra Jørgen

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog springet, og flyttede til Thailand for snart 8 år siden, med kun 50k i hånden. Idag har jeg min egen virksomhed, der er i rivende udvikling. Jeg boede først 3 år på Phuket hvorefter, jeg flyttede til Bangkok, som absolut er stedet med de fleste muligheder for forretning i alle afskygninger.

Jeg er altid på udkig efter flere forretningsmuligheder og kan kontaktes på tlf. +66 8453 84083

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Fra  AsiaWise Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ganske vist, at det er en god ide at kunne tale thai, hvis man bor i Thailand.

Det kan også være en god ide at kunne thai, hvis man bor i DK. Især hvis du:

- Driver forretning i Thailand

- Er gift med en thai

- Vil have mere ud af sine forretningsrejser/ferie i Thailand, men ikke ønsker at bruge tid på sprogundervisning under sit ophold i Thailand.

Jeg taler flydende thai og giver undervisning efterbehov. Kontakt mig direkte for mere info og priser: anders@asiawise.biz Eller klik ind på min hjemmeside for info om Kulturtræning Thailand: www.asiawise.biz

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender godt til skolen og Jeg har lært Martin at kende da min kone gik der for at lære dansk i sin tid. Har kun godt at sige om stedet. De underviser begge veje. De har været der ude i mange år og så vidt jeg ved, har de nogle gode kontakter.
Bare for tre uger siden, var min kones thai ID væk og thai ambarsaden i Danmark på tværs med at hun kunne forny sit thai pas i Danmark, men en enkel opringnig fra dem til et ministerium i Thailand, var problemet løst.

Jeg fandt lige denne artikel:

http://scandasia.com/viewSponsor.php?coun_code=th&sponsor_id=287

Jeg ved at Martin kommer hjem fra Bornholm indenfor et par dage, så mon ikke han snart svare jer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen!

Super fedt i tør tage springet!

Har selv boet og arbejdet i Pattaya området ( hos viking life-saving equipment nord for pattaya ), så hvis du skulle have nogle spørgsmål kan det være jeg kan hjælpe.

Hvad type forretning overvejer du? ( undskyld hvis du har skrevet det før, men har altså ikke læst hele trådenWink)

Men ja, Pattaya har desværre et blakket ry, men som du selv siger har byen også meget andet at byde på, bare man kommer lidt væk fra det famøse "walking street".

Held og lykke med det ihvertfald...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen...

Det lyder meget spændende det du har i gang med, jeg er lige kommet hjem fra min 3. længere tur til thailand, og besøgte første gang Pattaya. Blev positiv overrasket over mulighederne der.

Jeg går selv med drømmen om at komme til thailand og drive noget Bygge/udlejning af en art. Da jeg er murer/militærudanet mener jeg at det er der jeg har de største kompetencer.

Hvis du har lyst til at fortælle mig mere om det forretning du driver eller skal til at drive der nede er jeg meget interesseret.. 

- Wilhelmsen

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)