Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går du også med drømmen om at flytte til Thailand og starte forretning dernede?

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så håber jeg hurtigt at du får solgt alle jeres ting, så i kan komme afsted i inden kulden kommer Smile

Du kan bare sende mig en mail ang. mødet, så kan vi lige aftale nærmere.

Min mail er: hej Angel denniskjaergaard.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Coolstort tillykke med detCake

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Modigt og inspirerende - jeg kan godt lide din indgangsvinkel til det med beslutningerne, "hvad er det værste der kan ske", det er helt rigtigt tænkt :-)

 

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er egentlig grunden til at så mange aminoer er varme på Thailand? :) Ikke fordi jeg har valgt specielt meget bedre land selv, jeg bor i et meget voldeligt land, men Thailand er jo ikke just kendt for at være politisk stabilt. Er interesseret i at vide hvorfor så mange taler om Thailand herinde.

 

Til OP skal der dog lyde et held og lykke og håber du finder stor glæde når springet er taget og den første tid med tilpasning er overstået!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt rigtigt Jørgen at Pattaya er så meget andet end druk og hor - men det gamle image har det med at klæbe til byen og området.

Der er uendelig mange muligheder, og jeg har da en del kontakter - primært indenfor ejendomshandel, men også indenfor designermøbler.

Du kan jo tænke lidt mere over hvad du/i vil ( som vi også talte om via pm), og jeg sætter også gerne nogle møder op for dig.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan @ Abcel:

Hvad er egentlig grunden til at så mange aminoer er varme på Thailand? :) Ikke fordi jeg har valgt specielt meget bedre land selv, jeg bor i et meget voldeligt land, men Thailand er jo ikke just kendt for at være politisk stabilt. Er interesseret i at vide hvorfor så mange taler om Thailand herinde.

 

Til OP skal der dog lyde et held og lykke og håber du finder stor glæde når springet er taget og den første tid med tilpasning er overstået!

 

mit gæt varme dejlige strande dejlige luksus huse til rimelige penge og lever billigt med høj luksus end mange andre steder i verden Cool

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen (og alle jer andre)

Jeg tror de fleste har drømmen, men de færreste gør noget ved det.

Det kræver sin mand at rykke de fast rødder op i sikre Danmark og bevæge sig til Thailand eller andre steder. Stor respekt for dem der "tager chancen". Yes 

Jeg kan se at der er flere der skriver at i har købt hus i Thailand. Jeg har tidligere selv undersøgt sagen og mener ikke at det for udlændinge er tilladt at eje jord i Thailand.

Har jeg misforstået noget? - Eller hvordan er i kommet uden om den problemstilling?  

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jeg kan se at der er flere der skriver at i har købt hus i Thailand. Jeg har tidligere selv undersøgt sagen og mener ikke at det for udlændinge er tilladt at eje jord i Thailand.

Korrekt , de fleste leaser jorden, og nogle tager chancen og opretter selskab i thailand - som godt kan eje jorden.

Ellers køber du Freehold lejlighed - der er ingen problemer.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej den laver åbenbart automatisk links ved nogen ord, ved ikke om det hvad Hr Thorborg snakker om i hans seneste video, syntes det er et dårligt tiltag.

 

Nej har pt ingen billeder desværre. Men får nogen den 4 April ca, så hvis du kender nogen som muligvis skulle være interesseret, vil jeg hellere end gerne sende dem til dig, skulle du kende nogen som vil købe det, vil du selvfølgelig få en dejlig bonus:-)

 

Hav en god dag.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Puha, der er mange gode grunde til at slå sig ned her(som der er ved så mange andre lande).

Nogle af de ting der fanger mig er:

  • Det er billigt at leve her
  • Det er altid varmt
  • De har nogle smukke strande
  • Utrolig natur, som man kan udforske i det uendelige
  • Thaierne er generelt meget hjælpsomme og venlige
  • Lav skat
  • Billig arbejdskraft
  • Gode muligheder for forretning (huskøb og export)
  • Oplevelsen!
  • Og sidst men ikke mindst... Så er deres fisk altså noget større end dem man fanger på stang hjemme i DK - se bare billedet herunder :)

Side 2 ud af 7 (67 indlæg)