Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel kan anbefales til WordPress eStore?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv eStore plugin og min side er hosted hos UnoEuro.

De har rigtig god service og har ikke oplevet at siden har været nede endnu.

 

Du kan se min side her : www.tattoogear.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Surftown er bare for langsomme til wordpress og joomla...

 

Jeg bruger www.webhosting.dk der ikke er meget dyre og hvor det kører optimalt, supporten er også hurtig hvilket betyder noget når man har en shop :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Så skal jeg da ikke holde mig for fin til at give dig lidt mere at vælge imellem. 

Meebox's webhoteller kan løse opgaven for dig. Uden, at jeg vil kaste med sten mod mine kollegaer, vil jeg blot fremhæve, at vi i hvert fald har fået en masse positiv feedback.

Sidst kan jeg nævne, at vi tilbyder ~130 hjemmesidesystemer med 1-click-install. Wordpress heriblandt.

Hvis du har nogen spørgsmål, kan du altid lægge en pb eller en e-mail.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Megahost's webhoteller har været i luften i mere end 5 år, det viser om en stabil drift.

Fra Hornslet
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke tjekke dit site? Den er blank :/

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det et gedemarked, hver gang nogen nævner "webhotel". Det minder mig helt om sådan en stor egyptisk bazar, hvor alle vil hive dig ind i forretningen og sælge et eller andet :D

Kan Amino ikke bare lave en liste, hvor man kan skrive sit webhotel op - så linker den automatisk til Trustpilot (så der fremgår en række objektive vurderinger), og laver en lille tabel over priser/ydelser. Så slipper vi for disse gedemarkeder :-) (undskyld hvis jeg "stjæler" din tråd - jeg ville bare snige et forslag ind)

 

Marianne Brahe:
Jeg kan ikke tjekke dit site? Den er blank :/

Hvis du mener tattoogear.dk - så er jeg enig, den er også blank hos mig.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Hornslet
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, det er lidt af et gedemarked. Har søgt på webhoteller herinde, inden at jeg startede denne tråd. Men det er hammer vigtigt at finde det rigtige sted. Og nu tror jeg, at jeg er blevet klogere.

Jeg tror, at jeg prøver Maxiweb :) . Umiddelbart ville jeg have valgt Gigahost, men hvis de ofte har hackerbesøg, så nej tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Marianne Brahe:

Jeg tror, at jeg prøver Maxiweb :) . Umiddelbart ville jeg have valgt Gigahost, men hvis de ofte har hackerbesøg, så nej tak.

Det er du nu ikke sikret imod hos Maxiweb eller nogle andre, hvis du ikke sørger for at det software du har på dit webhotel, er i orden. Så det synes jeg alligevel ikke, at man kan beskylde Gigahost for. De har (i hvert fald tidligere) hosted rigtig, rigtig mange webhoteller. Derfor vil mængden af udsatte websites naturligvis også være større.

Nogle folk arbejder med hovedet under armen, når de programmerer, og det resulterer ofte i software fyldt med sikkerhedsfejl, som andre folk (hackere) synes er sjovt at udnytte. Det kan man ikke klandre webhotellet for, som jo blot hoster det. At mange webhoteller så tilbyder daglig backup (undertegnede inklusiv) er jo blot en ekstra kundeservice, så du som kunde hurtigt kan få din hjemmeside "back on track" hvis der ryger noget data.

Hvis det skulle vise sig, at det er Gigahost's servere, og ikke kundernes hjemmesider, som bliver hacket, æder jeg dog gerne mine ord rådt igen! Men det tvivler jeg på er tilfældet, så ville Gigahost kæmpe med helt andre problemer :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Hvis det skulle vise sig, at det er Gigahost's servere, og ikke kundernes hjemmesider, som bliver hacket, æder jeg dog gerne mine ord rådt igen! Men det tvivler jeg på er tilfældet, så ville Gigahost kæmpe med helt andre problemer :-)

Dine ord vil jeg tilslutte mig. Jeg er ikke ude i et forsvar af gigahost.dk, men at påstå at de skulle have dårlige servere uden at have kendskab til deres servere, det er i min optik lidt dårlig stil. Alle hjemmesider kan hackes, alle webhotel udbydere oplever det

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress og Unoeuro passer altså bare perfekt sammen og jeg har ikke mødt nedetid på mine domæner her første år;) Deres service på supporten er ligesom mit eget rengøringsfirma tankegang:Helst et svar med en løsning indenfor 1-2 timer!

BH

Lars

Økologisk Rengøring og Ejendomsservice i København

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)