Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel kan anbefales til WordPress eStore?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Hornslet
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på nippet til at købe WordPress eStore plugin. Jeg skal finde et godt webhotel, som kan hoste dette. Nogen erfaringer? Og nogen der har gode erfaringer med WordPress eStore?
Finder nemlig næsten kun udenlandske websites, der bruger WordPress eStore...? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress estore kræver ikke noget specielt webhotel udover de krav wordpress stiller. Jeg er ved at flytte alle mine sider over til surftown og det fungere ganske udemærket. :)

Fra Hornslet
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jannik og BruunMedia for feedback. Jeg har i øjeblikket to WordPress-sites kørende ved web10 - og det kører ikke altid helt stabilt.
Så kigger lidt på Surftown, Gigahost eller Unoeuro....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne Brahe:

Tak Jannik og BruunMedia for feedback. Jeg har i øjeblikket to WordPress-sites kørende ved web10 - og det kører ikke altid helt stabilt.
Så kigger lidt på Surftown, Gigahost eller Unoeuro....

Hej Igen,

Jeg vil bestemt også mene at vi (MaxiWeb), er værd at kigge nærmere på :-) Vi tilbyder godt nok lidt mindre plads end de andre, mindre trafik (men rigeligt til de fleste) - men tilgængel har vi været meget realistiske, hvilket vil sige at der er mange serverressourcer til hver enkelte side, i forhold til vores konkurrenter.

Og hvis dit site fylder under 50 mb, så er det faktisk gratis få dit site hosted hos os :-) Ellers er vores priser også ret konkurrence dygtige. Og hvis du allerede har et dk-domæne, flytter vi det gratis, så du kun skal betale for webhotellet. Og det oprettelsesgebyr, som de fleste har, det har vi afskaffet :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne Brahe:

Tak Jannik og BruunMedia for feedback. Jeg har i øjeblikket to WordPress-sites kørende ved web10 - og det kører ikke altid helt stabilt.
Så kigger lidt på Surftown, Gigahost eller Unoeuro....

Jeg har et wordpress site med et af tipsandtricks-hq.com's andre plugins (affiliate manager) liggende hos min Gigahost konto, og det funker helt fint. 

Indtil videre har jeg været tilfreds med hastighed/oppetid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har intet imod Gigahost - men prøv altid lige at "Google" udbyderen lidt. Har hørt lidt, om nogle der ikke har været helt glade. Naturligvis er der ingen virksomheder i Danmark der har 100% glade kunder, men altid en god idé, at kigge sin fremtidig samarbejdspartner lidt efter i sømmene :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Marianne Brahe:

Tak Jannik og BruunMedia for feedback. Jeg har i øjeblikket to WordPress-sites kørende ved web10 - og det kører ikke altid helt stabilt.
Så kigger lidt på Surftown, Gigahost eller Unoeuro....

Hej Igen,

Jeg vil bestemt også mene at vi (MaxiWeb), er værd at kigge nærmere på :-) Vi tilbyder godt nok lidt mindre plads end de andre, mindre trafik (men rigeligt til de fleste) - men tilgængel har vi været meget realistiske, hvilket vil sige at der er mange serverressourcer til hver enkelte side, i forhold til vores konkurrenter.

Og hvis dit site fylder under 50 mb, så er det faktisk gratis få dit site hosted hos os :-) Ellers er vores priser også ret konkurrence dygtige. Og hvis du allerede har et dk-domæne, flytter vi det gratis, så du kun skal betale for webhotellet. Og det oprettelsesgebyr, som de fleste har, det har vi afskaffet :-)

Jeg har ikke prøvet MaxiWeb før, men umiddelbart er der ikke nogle dårlige tilbagemeldinger på nettet, og man kan i hvert fald sige at priserne er i bund - endda lavere end konkurrenterne, som netop kæmper om at være billigst. Derudover er Jannik en aktiv amino, og en flink fyr - Så prøv dog maxiweb :=)!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne Brahe:

Tak Jannik og BruunMedia for feedback. Jeg har i øjeblikket to WordPress-sites kørende ved web10 - og det kører ikke altid helt stabilt.
Så kigger lidt på Surftown, Gigahost eller Unoeuro....


Hold dig fra GIgahost 100% De er tit udsat for hacker angreb, nedetid, ingen support.  :)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Jeg har mit kørende ved Surftown altså min blog og har aldrig oplevet noget træls - mange herinde har dog skiftet il unoeuro pga. prisen og det har jeg også hørt en masse godt om så en af de 2 ville være mit bud til dig

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)