Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellen på skyggesider og supplementsider?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lige derfor det er for nemt for et navngivent firma at bluffe og gøre grin med kunderne...Michael siger bare hver gang:Jeg har det på bånd. Men han glemmer at optage de luftige løfter som de bruger når produktet skal sælges!

BH

Lars 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Forskellen på de to - og hundredevis af andre betegnelser for det samme er blot, at der er nogle leverandører der ikke vil stå ved det lort de laver, så de forsøger at kalde deres lort for noget andet, så folk ikke lige ved første øjekast opdager at det stinker af bæ.

 

Ja og en af de leverandører, der laver det lort er det navngivne firma. Og de kalder det både supplement og skyggesider.

Indenfor for min egen branche (maler) kan jeg se der kører rundt med malere i bl.a. Københavnsområdet.

Men det kan bl.a. kontrolleres ved at se om det der laves er på deres egen URL addresse, altså mediedirekt m.m.   

Eller på din egen webaddresse. Det skal det være for at have værdi for dig selv, alt andet er værdiløst.

Ib Abildgaard

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Just precis...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, eller hvilken tømrer fra Slagelse, der også bruger det navngivne firma.

Utroligt at kunderne finder sig i at de ligger som undersider på det navngivne firmas domæne.

Men som nævnt tidligere, så får du faktisk ikke noget for pengene, du "låner" bare en placering i søgemaskinerne, som ikke længere er til "låns" den dag du ikke vil fortsætte dit abb. hos dem.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay ....

Rigtig mange tak for svar. Det hjalp mig en del videre :-)

Mange hilsner fra Nina

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nu har vedkommende fra det navngivne firma også fået fjernet sine dårlige anmeldelser fra Trustpilot.dk - Så det gør altså ondt på ham at hans lumske metoder er blevet afsløret;)

Håber så bare at folk undersøger og googler som man ALTID SKAL, inden de beslutter sig for at afprøve et firma;)

BH

Lars

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, utroligt så mange før fjernet anmeldelser på trustpilot.

Så ryger troværdigheden jo...:(

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
mikmira:

Og nu har Michael også fået fjernet sine dårlige anmeldelser fra
Trustpilot.dk - Så det gør altså ondt på ham at hans lumske metoder er blevet
afsløret;)



Hvordan kan det lade sig gøre? Det troede jeg ikke, at man kunne.
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde det heller ikke, men kan forestille mig der er fordi han anklager dem for at være falske, også bedrer trustpilot anmelderen om beviser i form at faktura eller lign, og flere at disse gider måske ikke bruge tid på dette, også bliver de jo trukket tilbage, hvilket jo også er fair nok, hvis anmelder ikke kan bevise sin påstand om abb. , salg eller udført arbejde.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Private sider, som trustpilot også henhører under er lovgivnings mæssigt undergivet andre love end f.esk. offentlige sider, som f.eks. Forbrugerstyrelsen.

Trustpilot som er så "smarte" at der er brugerne der "driver" siden men de erhvervsdrivende der betaler "gildet".

Derfor er de også "underkastet" der sponsorer de erhvervsdrivende og derfor piller de straks dårlige kunde anmeldelser (din og min) væk fra det navngivne firma. Således at det navngivne firma kan få lov uhæmmet og fortsætte deres svindelnumre, hvad man kan se med diverse Google søgninger, indenfor min egen branche er de ved at støvsuge samtlige malerfirmaer i Hovedstadsområdet, med de samme søreord og tekster.

En anden der tidligere har været omtalt herinde xxxxx har nu også fået positiv særbehandling af Trustpilot.

Så pointen er den at hvis du som erhvervsdrivende vil slippe for dårlig omtalt, så bare betalt til Trustpilot, så slipper du som erhvervsdrivende, da du er med til at holde liv i Trustpilot.

Og du som forbruger laver alt arbejdet for trustpilot, som efter en periode skotter dit arbejde, hvis du ikke kan dokumentere eller ikke gider dokumentere at du som forbruger også har haft et reelt kundeforhold med pågældende virksomhed.

I mit tilfælde med xxxxx som Bygpartner. På samme måde kan vi hvis vi gider dokumentere kundeforhold i form af faktura med det navngivne firma.

Men gider og har du gejsten ja så må Trustpilot bøje sig, også overfor deres største kunder.

Ib Abildgaard

Råd & Mal  

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)