Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 integration til webshop

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg har med interesse læst tråden og jeg vil høre om du kan give en update her 1½ år efter.

Gik det som det skulle eller er der ting du ville have gjort anderledes?

Ser frem til dit svar.

Med venli hilsen

Kim Rasmussen

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Vi har nu haft vores webshop siden 15.5.07 og det har været en succes. Med prisstrukturen i C5 kan man have flere forskellige priser og derfor har vi haft både b2b og b2c på 2 forskellige domæner. Det er faktisk en spejling af b2b shoppen med lidt anden grafik og andre priser. Vi har ikke markedsført vores b2c shop, da vores metier er grossistvirksomhed. Vi sælger dog til slutbrugere, men som sagt ikke noget vi bruger kræfter på. Til gengæld har vi brugt datafeed fra vores C5 til, at integrere vores data i vores kunders webshop. Det har været en kæmpe succes med ca. 4000 ordrer på et år. Derudover ordrer fra butikker, der bare genbestiller. På den måde får vi "del" i vores kunders succes efter kraftig markedsføring, men i en tid hvor varelagre skal holdes i bund, kan vi tilbyde en extra service for vores kunder. Det er med andre ord ikke primært for vores egen skyld, men vores kunders. Vi har en del kunder på denne måde på vej ind, der darger fordel af de varer vi alligevel har på lager. Super let, en sending hver dag og glade kunder. Nye kunder henvender sog af sig selv efter at have hørt om det.

Det jeg har fundet ud af er, at der kom en del flere omkostninger på end forventet. Ikke direkte fra leverandørens skyld, men fordi man selv lige vil have det sidste med. Yderligere har jeg fundet ud af, at alt kan lade sig gøre, såfremt man vil betale for det.

SØrg for hele tiden, at have dialog med din udbyder. Sørg for hele tiden at komme med nye ideer for, at levere en ny og spændende webshop hevr dag. Søreg for, at have nye varer hver dag. Sørg for, at have super billeder fra flere forksellige vinkler. Til sidst vil jeg sige, at du skal finde nogen at sparre med - en konkurrent i branchen eller en kunde. Jeg har gjort begge dele. Jeg har kommet med en del ideer til min kunde, som jeg ikke kan bruge selv. Til gengæld har han kommet med ideer den anden vej.

MVH,

Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jacob
Did you ever find what u wanted?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jacob
Did you ever find what u wanted? I am looking for something very similar
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Bedre sent end aldrig:-)

Hvis Du stadig eftersøger en webshop integreret til Microsoft Dynamics C5, kan jeg meddele dig, at den løsning har vi udviklet.

Du kan læse om løsningen her: http://www.jf-data.com/site/c5_eplus/

Og Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte mig for yderligere information

Venlig hilsen

Henrik Brant Ibsen

Salgs- & indkøbsansvarlig

JF

e-mail: hi@jf-data.com - telefon +45 56952648 - mobil +45 20209348

 

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)