Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny flot hjemmeside - meget få besøgende - hvad kan jeg forbedre?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Preben:

Hej

Stemmekompentance

Stemme-kompentance

Både google og kommende gæster på din side kan bedre læse den med bindestreg håber den kan hjælpe dig.

Preben



Helt uenig. Der er ikke nogen grund til at stave forkert med vilje...

 

 

Det er jo ikke et spørgsmål om at stave forkert. Der er bare lavet en bindestreg og eftersom stemme er det vigtige ord, som google-søgerobotterne let skal kunne finde, hvorfor dog så ikke? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Poulsen:

Kasper:

Preben:

Hej

Stemmekompentance

Stemme-kompentance

Både google og kommende gæster på din side kan bedre læse den med bindestreg håber den kan hjælpe dig.

Preben



Helt uenig. Der er ikke nogen grund til at stave forkert med vilje...

 

 

Det er jo ikke et spørgsmål om at stave forkert. Der er bare lavet en bindestreg og eftersom stemme er det vigtige ord, som google-søgerobotterne let skal kunne finde, hvorfor dog så ikke? :-)

Fordi det staves kompetence, ikke kompetance... ;)

Hvis det handler om søgemaskineoptimering, så er der forsvindende få, hvis overhovedet nogen, der søger på stemme + kompetence (Keyword Tool External melder n/a). Og så er bindestregen jo for så vidt ligegyldig -- og potentielt meningsforstyrrende for dem, der når frem og forventer kvalitet og korrekt(hed).

Stemmetræning, som én tidligere foreslog, ville det give langt mere mening at optimere på.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jo -- stemmekompetence i ét ord uden bindestreg er den korrekte staveform.

Ord, der udtales (og bøjes) som ét ord, skrives som ét ord. Medmindre der indgår forkortelser, sammentrækninger, udenlandske ord eller andet gøgl, men det gør der ikke hér.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bemærker at trådstarteren tilsyneladende ikke selv er helt på det rene med hvordan hun ønsker hendes firmanavn skrevet det står på en måde på hjemmesiden og på to forskellige måder har i tråden og det tyder på at det er forlangt et ord vil jeg mene.

Vh Preben

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle  velvillige inputs - lige afsluttende i debatten  :-)

Mit valg af  navn er helt bevidst stemmekompetence i et ord og stavet korrekt.

Jeg mener jeg ordet som firma navn er elegant og samtidig understreger hvad det handler om nemlig at blive bedre ( mere kompetent :-) til at udtrykke sig og bruge stemmen.

 

Hermed trækker jeg mig ud af "tråden" om min hjemmeside og går videre i arbejdet med at få flere besøgende.

Bedste Hilsen

Charlotte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Charlotte

Tillykke med din hjemmeside den er fin... problem jylland ellers gad jeg godt få timer hos dig.

Jeg ville ændre farverne i kasserne de er for kradse. Find nogle finere lyriske farvenuancer.

Du formidler musik og har elever de skal føle varme og tryghed. Du arbejder indenfor sensitive og personlige tillidsområder. Jeg synes det er et flot logo men også lidt svagt... det er ikke det vigtigste. Din side om dig skal være et billede af dig med øjenkontakt til mig der kigger og du skal ikke loope rundt. Jeg synes ideen er sjov med den røde kjole men igen den sætter dig og dig i fokus og det er jo eleverne og det der foregår omkring dig der skal lokke.. farven sammen med kasserne er ikke i vinkel.

Jeg ville også sætte punktstr. ned i teksten og ikke fremhæve med blåt det er absolut ikke smart. Brug en mindre skrift sæt dv. ting i regular og bold i enten sort eller gråt som er mere raffineret...

Håber du kan bruge min respons... ps meget er også søgeoptimering samt vi er stadig nogle der kigger på opslagstavler og tager brochure.... så det er også en vej....

 

Jeg er selv uddannet grafiker mange års erfaring. Elsker at synge, men gør det alt for lidt. Ansat på weekendavisen men har stadig hang til opgaver hist og pist hvis du har lyst er du altid velkommen til at skrive til mig.

kærlig hilsen

Linda Balle

Ballegrafik@yahoo.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)