Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny flot hjemmeside - meget få besøgende - hvad kan jeg forbedre?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har fået en ny og synes jeg selv fin hjemmeside, dog er der meget lidt trafik på den.

www.stemmekompetence.dk

Gode forslag og ideer modtages med glæde.

Jeg er i gang med med søgeoptimering og næste skridt er en blog.

 

 

Venlig Hilsen

Charlotte Larsen

 

 

 

 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 Lav lange titler på siden, husk udnyt google viser op til 67 tegn.

husk i ligger nummer 1 lige vel hvad med jeres domæne jeg mener

denne her titlen <title>stemmekompetence.dk</title>

 

kontakt siden , en god ide med en kontaktformular på siden derved lettere at kontakte jer.

 

Et par enkle undersider der deler de store emmer op ,

der gerne forklare emmet lidt bedre at skrive næsten alt på en underside

 

videre formidle jeres hjemmeside overalt hvor det er relevant her et par ideer hvad der kan gøres selv http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du selv ny, så har den heller ikke fundet sin plads i søgemaskinerne endnu, så lidt tålmodighed og fortsat søgeoptimering og indgående links, så skal det nok komme.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt http://www.vokalforening.dk

Find andre fora eller blogs, hvor du kan skrive om din hjemmeside, som gæsteforfatter eller almindelig bruger.

Lav en video-case hvor du viser, at du kan forbedre stemmen hos én eller flere personer.

 

Jeg kan ikke synge, men vil meget gerne lære det ;) Du er velkommen til at bruge mig som case.. Jeg kommer fra Viby J.

 

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Hvilken type trafik søger du? Er der besøgende generelt eller potentielle kursister/klienter eller begge dele?

Mit første-håndsindtryk er en pæn hjemmeside, seriøst sat op. Øverst står der Stemmekompetence med en font-type, der gør det mere dynamisk. Det er fint. Men så står der "Velkommen til Stemmekompetence". Det er næsten dobbelt, for det står der allerede foroven.

Var det en ide i stedet at udnytte pladsen til noget salgs-slogan, fx

- Bedre stemme, bedre lyd

- Træn din stemme (det lyder lidt hårdt arbejde, men kan dog bruges)

- Stemmekurser & undervisning (evt. bare stemmekurser)

- Musik, lyd & kompetence

Du har kontakt-oplysninger et stykke nede ad forsiden, men jeg savner et egentligt kontakt-punkt ovre i venstre-panelet.

Det er nogle rigtig gode fotos, du har valgt oppe i din header-sekvens. Start-fotoet er eminent, især med den røde farve, som bryder det sort/hvide.

Kan det passe, at der er 4 fotos i sekvensen? Kun på halvdelen er der åbne munde, og det er det, som det hele handler om: Synge - stemme - lyd. Hvis du kan, så skaf nogle flere fotos, hvor aktørerne har åben mund, så det ser ud, som om de synger.

Håber, det giver mening. Mht. SEO, så er der rigtig mange gode SEO-kritikere herinde; de skal nok dukke op.

 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Stemmekompentance

Stemme-kompentance

Både google og kommende gæster på din side kan bedre læse den med bindestreg håber den kan hjælpe dig.

Preben

Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Det er utrolig nemt at starte en hjemmeside, men at få besøgende er en helt anden sag :)

Amino er et rigtig fint start-sted, hvor du vil finde masser af hjælp at finde. Måden du finder besøgende er simpelthen du må ud og igang med en seriøs linkbuilding på fora der vil være relevante for dit indhold. Der vil du få en fin strøm af mennesker der har direkte interesser, men det er naturligvis en begrænset mængde.

Dem du gerne vil ha fat på er dem der kommer fra søgemaskiner, altså går ind og søger efter din niche, hvorefter du står øverst. Dette kan gøres enten via SEO og linkbuilding, eller også kan du starte med at betale dig fra det ved feks. Adwords

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
Du har kontakt-oplysninger et stykke nede ad forsiden, men jeg savner et egentligt kontakt-punkt ovre i venstre-panelet.

Ups, jeg havde ikke set "om mig" og "Kontakt" oppe i højre hjørne. På min 1024 x 768 opløsning var det nødvendigt at scrolle ud til højre for at finde de 3 menupunkter. De sidder meget anonymt. Var det en ide at flytte dem ned eller til venstre til en mere central position, så man også SER punkterne?

 

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Super mange tak for dine tips, jeg skal ind og kigge grundigt på dit link til søgeoptimering, det er virkelig guldkorn.

Mange Hilsner

stemme kompetence/charlotte

 

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

dejligt med dine positive tilkendegivelser - jeg arbejder videre på sagen og glæder mig til at se resultater.

Mange Hilsner

stemmekompetence/charlotte

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)