Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig programmør søges.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er lidt huller i din plan. Du kan svine mig til for at sige det, eller du kan tage det med i dine overvejelser.

1) Jeg har tidligere nævnt det men, du har lavet et estimat på noget teknologi når du ikke selv er teknisk anlagt. Det holder slet ikke. Selv dygtige udviklere kan have svært ved at estimere opgaver hvilket er grunden til at så mange it projekter går over tid. Det er derfor typisk folk med en hvis erfaring der sættes til dette (typisk personer i arkitekt roller eller en teknisk projektleder).

2) Du regner med 4500 kunder på en teknologisk platform der er brugt 1-2 måneder på at udvikle. Herefter er det altså i orden at udvikleren går tilbage til sit "normale" arbejde og igen for mad på bordet. Men hvad med vedligholdelse og drift? Hvad med alle de fejl der popper op efter launch (og tro mig med en udviklingscyklus på 1-2 måneder og det du er parat til at betale up front så vil der være fejl). Hvad med den tekniske support til kunderne? Hvad med alle de forbedringsforslag som dine 4500 kunder helt sikkert vil komme med og kræve? (nu kender jeg jo ikke produktet, men alene supporten af 4500 kunder kunne nok godt kræve en fuldtidsansat kun til dette)

Nåh, bare lidt - forhåbentligt - konstruktivt feedback du kan bruge til at gøre din ide endnu bedre.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej joker og Jonas.

Dejligt at læse der trods alt er nogle som forstår hbvad jeg søger og forstår min tråd her ,-).

Til jer andre så har jeg fået anslået tidsforbrug på opgaven af flere virksomheder (som bare ønsker opgaven) så det er mit udgangspunkt i at jeg ved hvor længe det vil tage at udvikle for 1 programmør og dermed opsatte deadline.
Så det er ikke et skud i tågen.

Og ja lige til sidst. Programmørdelen er den mindst økonomiske del af hele projektet her.
Der er investeret mere end 300.000 kr. i udvikling af konceptet.

Til Brian:
Jeg ønsker samarbejde hvor en del af salg går til programmør som tak for hjælpen.
Jeg må sige den økonomiske gevinst er ret stor i forhold til hvad opgaven er for programmøren, men søger ikke hvem som helst og gerne en samarbejdspartner som kan være med til at videreudvikle konceptet når tiden er til det osv...
Det med fastansættelse var ment på sådan en måde at jeg ville overveje muligheden for fastansættelse af programmøren hvis dette ønske skulle være der så han er sikret sig indtjening hvis han skulle mangle i fremtiden efter min opgave her.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg har teknisk indsigt (er dog ikke programmør) og som sagt er jeg IT iværksætter og det er slet ikke nyt for mig.
Har tidligere betalt mig fra programmering og udvikling på dyre webbureauer men denne gang ønsker jeg bare en anden tilgang og samarbejde.
På det område har jeg fået rådgivning og hvad angår pris og arbejdstimer i programmeringen har jeg deltajeret oversigt over det fra programmører.
Så det er ikke et skud i tågen som du så gerne vil have at det åbenbart skal være.

Jeg kan ikke komme ind på selve vedligeholdelsen men det er der samarbejdspartnere som tager sig af i de forskellige lande hvor vi opererer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Al ære og respekt til udviklere... Men det er altså sjældent udviklere der bestemmer, hvad der skal udvikles i en virksomhed. Heldigvis.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)