Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig programmør søges.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sur fis...

Som sagt er jeg i målgruppen, så hvis du rent faktisk læser hvad jeg skriver så kunne det være, at det kunne hjælpe dig til at finde den rigtige person.

Jeg synes bestemt ikke at jeg siger nogen steder at jeg er bedre end andre, kun om min baggrund for at skrive som jeg gør.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja din fremtoning virkede negativ allerede i første mail og du bliver ved.
Du har sikkert en masse erfaring og fred være med det, men det er der jo også andre herinde på amino som har og jeg kan fortælle dig at dine 10 års erfaring ikke giver dig baggrund for at skrive som du gør.
Jeg har selv mere end 10 års baggrund i IT branchen og er langt fra nybegynder som Iværksætter så må sige jeg ikke rigtig kan se hvad jeg skal bruge din response til.

Som sagt skrev jeg kun seriøse henvendelser netop fordi jeg ville undgå folk som bare vil ytre sig hvor gode de er eller fortælle hvordan man skal gøre eller ikke gøre her ,-).
Ønsker blot henvendelser fra seriøse som har interesse i at lave samarbejde og som vil tjene lidt penge. Men hyrer ikke hvem som helst. Ønsker som sagt en ildsjæl som mig selv.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Sur fis...

Som sagt er jeg i målgruppen, så hvis du rent faktisk læser hvad jeg skriver så kunne det være, at det kunne hjælpe dig til at finde den rigtige person.

Jeg synes bestemt ikke at jeg siger nogen steder at jeg er bedre end andre, kun om min baggrund for at skrive som jeg gør.

10 minutes gone for nothing Smile

@Trådstarter

Der findes massere der har idéer som dig, men indtil I kommer til lommerne og smider slanter på bordet, så er der ingen der generelt hopper på den pind.

Den slags kan kun lade sig gøre hvis man har netværket, og som Rasmus skriver, har en track record.

Men god vind (det ville blæse i storsejlet hvis Du gav en programmør 100K mod 50% kildekodeejerskab og fremtidige indtægter på core niveau)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en masse spildsnak her ,-).
Men godt tråden falder på plads igen her.
Jeg ved der er mange useriøse herinde med en masse ideer og som forventer at de kan få udviklet tingene gratis. Jeg er dog ikke en af dem og i forbindelse med udviklen bliver der også ijndgået en kontrakt så programmøren er sikret sig sine penge når produktet starter op og bliver solgt.
Jeg har selv investeret en del i udvikling af konceptet så konceptet bliver udviklet og startes op. Så jeg er ALL IN i det her.
Søger bare en ildsjæl og ja er nok mere ovre i at søge en sulten og mere ILDSJÆL end tilbagelænet programmør som har ordrebogen fyldt.
Men ved af omveje at det kan lykkes herinde på amino og finde den rette til et godt samarbejde så det er jo bare om at søge her også.
Men nu må vi se om det er her på amino personen som jeg skal bruge findes eller i andre netværk.

Betaling af udvikling har jeg gjort mange gange før men konceptet her er anderledes og ligger op til en anden løsning da jeg ønsker angagement og en løbende udvikling i fællesskab. Vil da også gerne kunne tilbyde den rette et job efterfølgende ,-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Men ved af omveje at det kan lykkes herinde på amino og finde den rette til et godt samarbejde så det er jo bare om at søge her også.

De dygtige programmører findes, som du antyder, 100% sikkert også her på Amino. Kender ikke din tidshorisont, men det kan være der kommer en åbning der giver muligheder primo april, men det kan ikke blive som gratis ydelse, men med ildsjæl, engagement og ekspertise mod rimelig betaling mod evt mindre fordelingsnøgle efterfølgende.

Jeg kontakter dig og ser om det er interessant for dig stadig til den tid.

Har et projekt jeg selv skal have skudt i gang, men overlader det programmeringsmæssigt kun til 1 person, men det kan også med lynets hast sprede sig globalt, så det kan være der kan være noget synergi.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at tage kontakt til mig.
Men jeg forventer 100% arrangement så det bedste er naturligvis at du ikke har andet for hånden i udviklingsperioden.
Jeg har en forventet deadline på udviklen af website delen ca. start juni.

Lyder spændende med dine egne projekter og ja sådan nogle kommer altid først ,-).

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov glemte lige at sige at jeg har udviklere som jeg kan bruge mod betaling, men synes de er for dyre og er mere til ideen om samarbejde mod del af overskud.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg er enig med de andre her. Jeg er selv programmør og kan tilbyde alt det som du står og ønsker, samt meget mere. Men at jeg vil få 2 mio første år på et startup der tager en mand 1-2 måneder at udvikle er i den grad urealistisk og kræver virkelig du har venture kapital eller lignende. Læg penge på bordet, ofre dig selv lidt i stedet for at forvente en gut gør det for dig med halve løfter om noget som er helt urealistisk.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ak jeg er klar over holdningen "jeg vil tjene penge NU" er markant herinde.
Men jeg ved der er personer herinde på amino som jeg selv ser muligheder og også vil investere tid og energi i projekter de tror på og at det ikke altid handler om hvad får jeg ud af det her og nu men mere langsigtet, realationer, samarbejde, goodwill.

konceptet har flere involveret parter som har hver deres områder og forcer.
Kontakterne er på plads rent salgsmæssigt men kan da godt være jeg har formuleret mig forkert her i min tråd.
Kan godt være det umiddelbart lyder som en skør ide jeg lige har fundet på her og indtægten lyder for godt til at være sandt men kan du jo ikke vurdere uden at vide mere om produktet og mulighederne. Jeg er klar over at her på amino kommer der den ene iværksætter med en god ide efter den anden og vil have lavet ting gratis.
Derfor jeg skriver seriøse henvendelser og PB gerne til mig hvis det vækker interesse.

Det jeg søger er en "iværksætter" som jeg selv som vil indgå samarbejde.
Jeg ønsker ikke den "mætte" programmør som har massere af kunder i biksen.
Det må da være muligt at opstøve en seriøs programmør som har 1-2 måneder af sin fritid til at kaste noget arbejde ind i en koncept som er gennemarbejdet på alle fronter. Konceptet her er udviklet i samarbejde med professionelle sparringspartnere og det har taget godt og vel 2 år at udvikle.
Så det er ikke et pust i sandkassen her. Der er skam seriøsitet bag og en masse arbejde langt i det her fra flere parter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er spændende at tage en dialog om, hvordan mennesker kan møde hinanden herinde.

Alle forventer, at der kommer penge på bordet, når der er brug for hjælp. Men jeg synes det må være muligt at udvikle en model som er ejerskabsbaseret og hvor det man hver især lægger i puljen er ens arbejdskraft.

F.eks.: Jeg kommer med en idé og når den er udført står jeg for salg og marketing. Mens det jeg har behov for er en udvikler, som forventet skal lægge 2 måneder. Vi deler firmaet 50/50 eller hvad det nu er. Det bør da være en gangbar metode?

Jeg hører om rigtigt mange herinde, som får nej fra banker og investorer, men samtidig mærker jeg også, der er en stor virkelyst. Så at finde de rette mennesker med de kvalifikationer man mangler til sit projekt virker da fornuftigt.

P.S. Jeg tager på ingen måde parti for eller afstand fra trådstarteren. Jeg kender ikke ham og hans koncept. 1 mill i forventet indtjening første år virker dog lidt optimistisk.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)