Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig programmør søges.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger til mit nye firma en dygtig programmør som mestrer PHP / typo3 CMC programmering.

Mit koncept er nyt og vil via mine kontakter og samarbejdspartnere spredes til det meste af verden indenfor kort tid.

Produkt:
Website (lille) portal med Typo3 CMS

Profil:
Du er pålidelig og seriøs og har tiden i din kalender til udviklingen af websiten.
Deadlines laves i samarbejde med dig.
Du skal regne med udviklingen tager 1 - 2 måneder (alt efter om du udvikler på deltid eller fuldtid).

Løn:
Ham / Hende jeg søger skal investere tid og energi i udviklingen af websiten.
Websiten vil efterfølgende blive dubleret løbende til alle vores partnere rundt omkring i verden. For hver dublering vil du modtage et beløb som betaling for din udvikling af websiten.
Forventet indkomst for programmør første år vil være ca. =  2.000.000 kr.

Der er tale om en god aflønning og der vil på sigt være mulighed for fastansættelse for den rette programmør.

Udførlig beskrivelse af konceptet vil blive præsenteret ved et møde.

Kun seriøse henvendelser

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Allerførst... mine tanker på idéer:

http://my4hours.com/good-ideas-vs-bad-ideas

Ronni Larsen:

Jeg søger til mit nye firma en dygtig programmør som mestrer PHP / typo3 CMC programmering.

Jeg kan se at du har en anden tråd kørende om teknologivalg, men vil da undre mig at over at man starter et helt nyt projekt op på en efterhånden ret gammel platform.

 

Ronni Larsen:

Du skal regne med udviklingen tager 1 - 2 måneder (alt efter om du udvikler på deltid eller fuldtid).

Det er tydelig udfra din anden tråd at du ikke ved så meget om teknologi, så jeg er en smule overrasket over at du estimere opgaven så præcist.

 

Ronni Larsen:

Forventet indkomst for programmør første år vil være ca. =  2.000.000 kr.

Hvis du er så sikker på at en udvikler vil få 2 mill første år, så burde du låne 100.000 i banken, betale udvikleren med disse og så stikke 1.9 mill i lommen selv.

 

Sorry, men jeg er nok lige målgruppen for denne slags indlæg - men de kommer efterhånden ret ofte.

Hvis så'n een som mig (og jeg skal ikke kede dig med min baggrund, jeg hopper nok ikke på din ide alligeveller) skulle vælge at investere min tid og energi i projektet, så har de personer som jeg skulle arbejde sammen med højst prioritet.

Hvad er fx. din baggrund. Har du tidligere succes projekter bag dig? Har du erfaring for den branche du vil ind i? osv.

Jeg blev tidligere på året kontaktet af en person i mit netværk som var interesseret i en partner til hans nye selskab. Det korte og det lange er at han havde solgt sin gamle virksomhed for et tocifret millionbeløb, så jeg vidste at han sagtens kunne gøre det igen (track record). Det betød mere end noget andet for mig (jeg endte i sidste ende med at sige nej tak men det er en helt anden sag).

Så, hvis du vil have nogen til at bide på krogen skulle du måske fortælle lidt mere om dig selv.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus
Tak for dit indlæg her.
Ja jeg har en tråd kørende med teknologivalg.
Det er for at underbygge min erfaring med at Typo3 er det bedste og få indput fra andre.
Vil jo kun det bedste ,-).

Som sagt søger jeg kun seriøse henvendelser fra energiske programmører som vil give lidt af sig selv i starten mod så at høste godt som tak for hjælpen senere.
Jeg er klar over der er mange som gerne vil have "gratis" ting herinde men jeg er seriøs med min henvendelse her.
Jeg er ikke ny som iværksætter.
Jeg har tidligere haft succes med IT virksomheder og jeg har en uddannelse i reklamebranchen som grafiker.
Men jeg vil egentlig ikke sådan fortælle en masse om mig selv her i første huk på amino.
Den interessante programmør skal nok få en masse info om alt det.
For søger som sagt en programmør som er sulten og samtidig vil arbejde for succes sammen med mig.

Umiddelbart lyder det til at du har et andet syn på tingene end jeg selv Rasmus.
Jeg søger en som mig selv. En som ikke går op i om man har solgt en virksomhed tidligere eller har haft succes tidligere. Jeg søger nok en som kan se en ny ide og protientiale i en ide og har den der hat på som (Simon iværksætter) herinde fra hentyder til flere skal have.
Det er ikke profitten her og nu men det langsigtede syn som giver succes.
Viljen til at lykkes. Den har jeg og den søger jeg hos samarbejdspartneren.

Jeg har kendskab til Typo3 selv og har tidligere fået udviklet større løsninger så ved hvad der skal ligges af kræfter i sådan en udvikling / tidsmæssigt og jeg ved også hvad det koster.
Så helt grøn er jeg ikke ,-).

Men håber der er nogle interessante emner herinde som vil kontakte mig.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået lidt henvendelser nu men ønsker endnu flere.
Der må da være nogle dygtige programmører som har overskud og er interesseret i at give lidt af sig selv og tjene lidt penge Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Der må da være nogle dygtige programmører som har overskud og er interesseret i at give lidt af sig selv og tjene lidt penge Smile

De dygtige tjener som regel rigeligt med penge og er som regel også booket lang ind i fremtiden ;)

/allan

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ved godt der ligger en lille udfordring her i at finde den rette.
Men kom nu frit frem. Smile

Er sikker på programmøren vil blive glad på sigt

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Larsen:
Men kom nu frit frem. Smile

Prøv du på eksperten.dk her vrimler det med dem ;)

En anden ting du behøves ikke oprette en "Dygtig programmør søges 3" Skype-ItWasntMe

/allan

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det vil jeg prøve.
Tak for linket.

Jeg sætter ingen begrænsninger i min færden.
Man gør hvad der skal til for at gøre opmærksom på at man søger her ,-)
Du kan bare linke af tråden hvis den generer dig Big Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis vi nu antager at jeg er i målgruppen for din henvendelse - og det er jeg fordi

1) Jeg har mere end 10 års erfaring som konsulent i IT branchen, og 

2) Jeg arbejder kun for kunder halvdelen af året, resten af tiden kan jeg bruge på mine egne eller andres spændende idéer

.. ja så kunne det jo være at du skulle prøve at tage det jeg skriver til efterretning. Det kunne jo være at de virkelig dygtige også kunne finde på at få deres egne idéer - det gør jeg i hvert fald.

Jeg forstår ikke sætninger som:

Hvis du ikke er ny som iværksætter må du også meget gerne værdien af et stærkt team og i min bog er det blandt andet track record.

Hvis man er rigtig dygtig til det man gør og står og skal levere en masse gratis arbejde, er det vel også kun på sin plads at man også ved hvad de andre kan bidrage med.

Nåh... nu skal jeg nok lade være med at køre tråden helt af sporet, bare et par venlige råd hvis du forventer at få henvendelser fra andet end unge knejte der er verdensmestre i programmering efter at have arbejdet med det i 2 år ved siden af studiet.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Synes ikke du bidrager til noget med det du skriver her.
Startede med at skrive at jeg kun ønsker seriøse henvendelser.
Gidder ikke alt det der nedgørenhed eller "jeg er bedre end andre".
De fleste som ytrer sig på den måde har jeg en mening om og den holder jeg for mig selv her, men jeg ønsker ikke du skal ødelægge en tråd på en seriøs iværksætter som søger seriøs partner og samarbejde.
Dine meningen må du holde for dig selv.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)