Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

META Tags? er det godt at have eller ej?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk :)

Min arbejdsplads står og er igang med SEO og opdager at vi i vores CMS system ikke kan lave META Keywords. Description og title er muligt men ikke META Keywords. Jeg har hørt noget om det ikke er så vigtigt mere, men spørgsmålet er om det er værd at bruge penge på at det bliver udviklet til vores CMS system?

Kan nogen af jer kloge hoveder give en begrundelse eller tale for/imod Meta Keywords? Er det noget som kan undværes eller?

Håber på et godt svar :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Meta keywords bliver generelt ignoreret af søgemaskinerne i dag. Når jeg siger generelt, så mener jeg bing, yahoo og google. Der findes sikkert stadig små søgemaskiner som bruger det i større eller mindre grad, men det er jo ligegyldigt for jer.  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve meta-keywords burde ikke tage lang tid at udvikle (men kender ikke det cms I bruger). Men ellers er det ikke vigtigt med lige præcis den meta.

Den blev brugt i "gamle dage" og der spammede man den med ord og derfor har søgemaskinerne valgt at nedprioritere den. Der er måske nogle der stadig bruger den, men jeg fraråder altid at bruge tid på den. Så hellere lægge tiden et andet sted.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Google bruger det ikke længere i forbindelse med rangering, men argumentet for fortsat at udfylde dem er, at nogle af de andre søgemaskiner muligvis stadig bruger dem samt at det kan være, at google en dag begynder at bruge dem igen - og at man derfor ligeså godt kan udfylde dem.

Ifølge min opfattelse er det ikke værd at bruge penge på, hvis det er meget omfattende eller dyrt.

/JG

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal udfylde meta-description tagget.. Det er der du har mulighed for at skrive din egen salgstale som skal optræde på Google! Ellers tager google jo bare en en stump af din tekst fra siden og sætter ind..

Tænk på meta-decription som værende din muligehed for at skrive din egen salgs tale.. men det er indholdet på siden som afgør din rangering.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

eclipze:

Du skal udfylde meta-description tagget.. Det er der du har mulighed for at skrive din egen salgstale som skal optræde på Google! Ellers tager google jo bare en en stump af din tekst fra siden og sætter ind..

Tænk på meta-decription som værende din muligehed for at skrive din egen salgs tale.. men det er indholdet på siden som afgør din rangering.

Han spørger til meta-keywords - ikke meta-description...

 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste engang at nogen brugte Meta Keywords til at lave et internt søgesystem. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg læste engang at nogen brugte Meta Keywords til at lave et internt søgesystem. 

Tænker du ikke på almindelige tags så?

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle snakker om selve den organiske rangering af ens website i Google, når de omtaler Meta-keywords. Men betyder keywords heller ikke noget i forhold til, når folk søger på et bestemt ord? Hvis en person søger på et ord, som jeg har som Meta-keyword, er der så ikke en større chance for, at personen finder min side?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)