Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side til salg med omsætning

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 - og det giver samtidigt mulighed for at showcase nogle links.

Det er utroligt at se, hvordan en normal salgstråd kan udvikles til en furiøs debat, ved tilstedeværelse af den rette person. Ganske irriterende for trådstarter, ganske underholdende for den gængse tilskuer.

Held og lykke med salget, Casper! :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

@Michael: I hear you, men jeg køber den nu ikke på de pågældende Amino'ers vegne. Det drejer sig om så lidt tid, så hvis de virkelig ønskede at købe sitet, så havde de sgu også gjort det. Nå, men fred være med det! :-)

I øvrigt: Jeg er de sidste par dage to gange gået forbi en fyr på Gl. Kongevej på Vesterbro, der lignede dig - kan det have været dig? Mener ellers du holder til på Nørrebro, eller...?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@Michael: I hear you, men jeg køber den nu ikke på de pågældende Amino'ers vegne. Det drejer sig om så lidt tid, så hvis de virkelig ønskede at købe sitet, så havde de sgu også gjort det. Nå, men fred være med det! :-)

I øvrigt: Jeg er de sidste par dage to gange gået forbi en fyr på Gl. Kongevej på Vesterbro, der lignede dig - kan det have været dig? Mener ellers du holder til på Nørrebro, eller...?

Næ, så meget tid er der heller ikke at spare på det.

Det kan skam godt passe at du har set mig på Gl. Kongevej ( åben læderjakke [ knapperne er revet af ] og går næsten altid med hættetrøjer, og har også næsten altid en sort hue på ) - jeg går tit mange lange ture, for at få mine tømmermænd ud af verden, og nogle gange hænder det også at jeg tager ud og drikker nogle bajer med "de skæve eksistenser" på Vesterbro - ganske hyggeligt med nogle gode historier fra rigtige mennesker.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Sort/mørkeblå strikhue? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Sort/mørkeblå strikhue? :-)

Sorry, det skrev du jo lige. Ok, det må have været dig. Men sjovt, at jeg genkendte dig, ikk'? Næste gang hilser jeg sgu. Så kan vi lige drikke en bajer! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
TT Tekstforfatter:

Sort/mørkeblå strikhue? :-)



Yeah. Det glemte jeg i første omgang at skrive ind i mit signalement - men nåede lige at rette det, meget vigtig detalje.


Det må næsten være mig du har set så.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
TT Tekstforfatter:

TT Tekstforfatter:


Sort/mørkeblå strikhue? :-)




Sorry, det skrev du jo lige. Ok, det må have været dig. Men sjovt, at jeg genkendte dig, ikk'? Næste gang hilser jeg sgu. Så kan vi lige drikke en bajer! :-)



Jo. Det er ganske morsomt at jeg er blevet genkendt, jeg har desværre slet ikke lagt mærke til dig - men bare afbryd mig i min trance næste gang du ser mig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Solgt.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke. :-)

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak, til andre interessede så er der et andet projekt til salg her

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)