Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til script

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har indsat et banner ved hjælp af dette script:

<head><script type="text/javascript" src="//content.cdsbe.com/_e/1/ethofy/ethofy.renderManager.js"></script><script type="text/javascript">ethofy.renderManager.addCrumb("CGI=MSDSB&CI=MWDDK1&GL=da-dk&SI=TPB5K8UA&CATID=09c44bcccfc54414bb29223ee9e8094b&CHI=ab2a7cd2907d44d58518725264b28c95&CHF=728x90&CEP=");</script>

Som det ses på billedet, så er banneret ikke centreret, hvordan gør jeg dette? synes jeg har prøvet alt..

Min side hedder www.net-trading.dk

Håber der er nogle der kan hjælpe

Mvh Chris Nielsen

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lave en <div style="margin-left: 500px;"> script </div>

Så kan du ændre de 500px; ind til det passer med at det stå i midten. Jeg ved ikke om det er den helt rigtige måde at gøre det på, men det virker normalt for mig.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

lige umiddelbart, så ser det ud som om, at dit link er placeret i sidens header, hvilken jeg i øvrigt ikke kan finde et slut-tag på. det kan sagtens give nogle problemer.

Banneret burde være placeret i body sektionen, og der er sikkert en side-wrapper og en top-wrapper, den også skal puttes ind i. Læg scriptet ind i en <div>. Brug herefter float:left; og margin-left: XX; som css attributter til at placere den.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Wuhu ..!! det virker jo perfekt..

Tusind tak! :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

lige umiddelbart, så ser det ud som om, at dit link er placeret i sidens header, hvilken jeg i øvrigt ikke kan finde et slut-tag på. det kan sagtens give nogle problemer.

Banneret burde være placeret i body sektionen, og der er sikkert en side-wrapper og en top-wrapper, den også skal puttes ind i. Læg scriptet ind i en <div>. Brug herefter float:left; og margin-left: XX; som css attributter til at placere den.

Venlig Hilsen

Allan

 

Mange tak for tippet og tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)