Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken programmering er bedst?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Men er der ikke stor forskel i brugeroplevelsen backend i de forskellige CMS systemer?
Nogle er vel mere overskuelige og ligetil end andre?
Eller er det nogenlunde det samme

Jo du kan tro at der er stor forskel. Nogen af dem behøver man noget intro til før man bare sådan springer ud i det, andre er lidt mere intuitive. Drupal fx var før i tiden ret så nørdet og ikke helt så intuitivt, det har de dog rettet lidt op på i version 7, men der er stadig en del ting hvor man tænker, ok, hvorfor hedder det det, og hvor gør man det henne osv. og jeg er ikke nybegynder i Drupal systemet :)

Men min anbefaling er at du prøver dem af og ser om du kan finde ud af at bruge standardinstalationerne af de forskellige systemer. er de ikke helt nemme at komme igang med bare sådan, ja så er de heller ikke helt så intuitive som de kunne være, og du vil derfor højest sandsynligt også opleve problemer med dem som i sidste ende skal bruge det.

Alternativt, skal du til at lave en form for manual til systemet, hvilket rigtig mange som bruger open source løsninger til deres kunder også gør ret tit.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vant til at bruge Typo3 , men har hørt wordpress og jomla ikke er lige så overskuelige (selvfølgelig kan alt tilvænnes).
men er det bare en skrøne eller handler det bare om vane?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:47