Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokemon kort er det en investering ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg fandt lige nogle af mine gammel pokemon kort, skal jeg bare smide dem, eller skal jeg vente til at de bliver penge værd?

 

Kan det være en slags investering?

 

Der er et andet spil, hvor man kan sælg et kort for flere hunderer kroner..

 

 

 

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have den store viden om pokemon kort, så vil jeg mene at du sikkert godt kan smide de meget tilgængelige ud, altså dem som alle har eller kan skaffe let. Men hvis du selvfølgelig har en af de mere sjældne kort, så kunne det være værd at gemme.

Jeg kommer til at tænke på f.eks. "25 øre", i dag er der jo officielt ikke noget der hedder en 25 øre mere, men hvis du har en 25 øre så har det jo heller ikke den store affektionsværdi i dag, men måske om 1000 år, så kan du måske få meget for en 25 øre. Så det kan også være at du om rigtig mange år kan få mange penge for alle dine pokemon kort - det er ikke til at vide - men om ikke andet så gem de mere sjældne, der er trods alt en større chance ved dem.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre der findes lidt for mange af dem for at de bliver til et samleobjekt som er penge værd :/ 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gem dem til dine børnebørns børn :-)!

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, jeg havde set at man kunne sælge et kort for 100 og derover? og der var en butik et sted i Dk som kun solgte pokemon kort/ting

Hvordan ved man om de er sjælden?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nesuz:

Jeg synes, jeg havde set at man kunne sælge et kort for 100 og derover? og der var en butik et sted i Dk som kun solgte pokemon kort/ting

Hvordan ved man om de er sjælden?

Du kan sikkert finde en statistisk som viser hvor mange gange kortet optræder i hvert sæt man køber. Så kan du jo vurdere om det er sjældent. F.eks. er MewTwo nok mere værd end Bulbasaur (okay meget nørdet, men du spurgte selv). 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa!

Jeg har selv samlet på pokemon kort, og især min lillebror var storsamler. Derfor ved jeg en smule om det.

 

Der er de dårlige kort, som har en cirkel eller et ruder-tegn (ligesom i et spillekort-kortspil), som du finder nede i højre hjørne. De er ret værdiløse, ville skyde på 0,50-1kr. per styk, hvis ikke mindre.

 

Så er der de gode kort. De er markeret med en stjerne. De er lidt mere værd, nok omkring 5-10 kroner.

Og til sidst er der de aller mest sjældne. Det er kort, hvor der efter pokemons navn i toppen står "ex.". Disse er meget værdifulde, min bror har solgt dem for over 60 kroner per styk.

 

Tag ikke mit ord for at være svaret, blot et skridt på vejen. ;)

 

Ikke mere snak om Pokemon herfra!

 

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Nesuz:

Jeg synes, jeg havde set at man kunne sælge et kort for 100 og derover? og der var en butik et sted i Dk som kun solgte pokemon kort/ting

Hvordan ved man om de er sjælden?

Du kan sikkert finde en statistisk som viser hvor mange gange kortet optræder i hvert sæt man køber. Så kan du jo vurdere om det er sjældent. F.eks. er MewTwo nok mere værd end Bulbasaur (okay meget nørdet, men du spurgte selv). 

Jeg synes du fortjener en Yes for den der kommentar, Andreas. Og det er hermed givet Wink

Man kan efterhånden få svar på alt her på Amino

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan ligesom med alle andre kort, hvad enten det er Magic Card, Champions League eller lignende søge på nettet.

Hermed vil du meget hurtigt få et overblik over værdien af dine kort - Hvem ved? Du kunne måske lige præcis have et af de sjældne.

Tonny

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved nogen som hvor man kan se hvilken kort som er sjælden ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)