Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP... Problemer med Getty Image

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Håber nogle kan hjælpe, synes Getty Images lægger lidt meget pres på netop nu...

Kort fortalt:

I firma X får jeg lavet en hjemmeside af en tredjemand - firmaet lukker jeg efter noget tid ned , men tænker ikke lige over og slette indholdet på hjemmesiden, da jeg reelt havde opsagt domæne mv.

Efter firmaet er lukket kontakter getty images mig så, fordi et af de billeder tredjemand har brugt er licens berettiget, og de kræver 7500 kr. - for et "frimærke" - skal lige siges at siden kørte i ca. 3-4 måneder.

Jeg har skrevet retur til dem at firmaet er lukket, og de på ingen måde kan gøre krav på dette, da der reelt ikke er nogle og stile kravet til - wupti, så får man bare pludselig brevet sendt til min privat adresse, hmmm. Og i denne rykker står der med "bål og brand" mv.

Hvad skal jeg gøre - egentlig ville jeg gerne bare ignorerer dette, men synes sku det er svært alligevel. Jeg burde måske bare betale, og så gå efter tredjemand, som vel har det reelle ansvar eller?

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt her - synes efterhånden det er en tung sten på min skulder - og synes 7500 kr. er lige lovlig mange penge, hvis jeg nu skal til at betale af egen lomme, eftersom firmaet jo er lukket ned pr. 31.12

MVH

Bendtsen

 

 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skete der så?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)