Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distribution for opstartende tøjfirma

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står snart med 1500 stk tekstiler, som jeg primært vil sælge over en webshop. Den første tid vil jeg selv sende ud via PostDanmark, men jeg er samtidig også interesseret i at outsource dette efter ret kort tid.

Så hvis nogle af jer kære amino'er ligger inde med idéer/forslag til min fremtidige distributions-løsning, vil jeg meget gerne høre fra jer!

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

1. at vælge postdanmark er da den dyrste løsning.

Men hvis det er så kan jeg anbefale nogle stykker der kan løse dit problem.

Har selv prøvet en transportør der hedder michael han tilbyder også lagerløsninger faktisk til en fornøftig pris.

Han kan fanges på 70234411

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

That goes without saying :) Var mere ude efter konkrete forslag!

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@DT Hansen - Tak for kontakten!

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt... Håber han kan hjælpe dig med dit problem. Han har da ihvertfald kunne løse vores mellem lager problem og har også hjulpet os med transport...

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg vil gerne høre, hvilken løsning du endte med, da jeg står i lign. situation lige nu :)

Noget du kan anbefale?

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tobiasp & Kasper,

Hvis i leder efter et lagerhotel med pluk & pakning, så kan vi hos Becher-Madsen Service i Ølstykke (www.sampak.dk) være behjælplige med denne opgave...

Vi udfører rigtíg mange pakke opgaver dagligt, for både store og små virksomheder, og har derfor rigtig gode priser på fragt osv.

For mange mindre virksomheder betyder det at vi kan plukke, pakke og forsende til prisen som "mindre" skal betale for blot fragten, af 1 stk. pakkepost med Post Danmark.

Du er meget velkommen til at give mig et kald på: 4074 7813, så kan vi nok finde en rigtig god løsning og økonomi.

Ulrik :-)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

@tobiasp.

Jeg har ikke lagt mig fast på noget endnu. Der er omkring 2 måneder til jeg skal bruge et lagerhotel, så det her er indledende føler på mulighederne.

@ulrik.

Tak for henvendelsen. Lagerhotel er skudt lidt i baggrunden pga mere presserende opgaver pt, men vil formentlig henvende mig senere i forløbet.

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Soulwear:

@ulrik.

Tak for henvendelsen. Lagerhotel er skudt lidt i baggrunden pga mere presserende opgaver pt, men vil formentlig henvende mig senere i forløbet.

Du skal altid være velkommen til at kontakte mig senere i forløbet Kasper, og hvis du får brug for det, så er du meget velkommen til at evt. bruge mig til sparing på dette område... (Det skal andre selvfølgelig også :-)

Ulrik...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)