Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender Otto Nielsen Emballage?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om den tidligere store emballagevirksomhed Otto Nielsen Emballage, inden den blev solgt til Danisco.

Nogen der ved noget?

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Min far var ansat der i 30 år - hvilken viden er det at du ønsker

 

Mvh

Lars

http://www.letlej.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om hvor stor virksomheden var, og hvorfor de gik ind i svær vind til sidst.

 

Simon

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Min far var også ansat på Otto Nielsen.

Ikke alt er egnet til offentlig debat, så skriv til mig via. pb - så skal jeg også gerne være behjælpelig.

/ Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, sjovt I så oplægget så :)

 

Findes der nogle billeder af fabrikkens ledelse? Erik Nielsen f.eks?

Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Ja jeg var ansat fra 1975 til 1991 som EDB Programmør (det der hedder IT konstruktør i dag) og husker udmærket den udmærkede virksomhed.

Som udvikler på personalesystemet husker jeg også antallet af ansatte.

Der var ca 400 fjortendageslønnede og ca 200 funktionærer i den periode. Antallet svingede ikke ret meget. Vi var vellønnede, firmaet var veldrevet og velfungerende og dengang var der 2 ejere, Erik og Kaj Nielsen, sønner af grundlæggeren Otto Nielsen.

Det var udelukkende plastic emballage i store ruller, til især kaffe og fødevarer og derudover og en lille produktion af poser.

Administration og trykkerier lå på Nørgaardsvej i Lyngby, ved Mølleåen i Lyngby en afdeling og i Lundtofte en stor afdeling. Senere blev der flytted til Vassingerød.

Men i 1991 blev der gjort foranstaltninger til at sælge til Danisco, og der blev rationaliseret (skåret ned !!).

Personalesystemet blev afløst af et købt system udefra - og jeg blev overtallig. Jeg havde et par magre år indtil jeg kom til Mærsk Data hvor jeg var 7 år, bl.a. med år 2000 problematikken - hvor jeg klarede mig og blev Seniorprogrammør pr i jan 2000!!!!!

Men jeg havde mange venner på arbejdspladsen, hvor der generelt var et rigtig godt arbejdsklima, så jeg vedblev med at komme til jubilæer, runde fødselsdage etc.

Min chef i alle årene var regnskabschef Vagn Tersby, et fantastisk menneske, der desværre er gået bort.

Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har været ansat i firmaet i 23 år, virksomheden lå i starten på Nørgårds vej i Lyngby. 

Jeg var ansat som rulleskærer. 

Tilmeldt 29. Jun 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Min far Palle Hansen var ansat der i mange år måske kendte du ham?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)