Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Clientbooster

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gislige
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er nogen af jer der kender til Siteworks og deres clientbooster, om det virker, eller om man skal holde sig væk fra det?

Det koster ca. 2000 kr. om måneden, de opretter et domæne og sender trafiken videre fra den side til ens egen hjemmeside tror jeg nok.

Håber der er nogle der kender lidt til det?

Hilsen Jyden

 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre Mikkel Demib eller Thomas Rosenstands kommentar til dette produkt...  Jeg fik forelagt et tilbud på sådan gang Clientbooster, og i korte træk tilbydes man ca. 1600 søgeord, og en landingpage de sætter op... det jeg hæfter mig ved, er at der lægges referencer ved, hvor kunder modtager op imod 700 besøg om måneden via den her optimerede landingpage... ydermere viser det sig, at man automatisk bliver redirected fra landingpage og indtil sit eget site....   Jeg skal ikke kunne sige om de er ekstreme i SEO og kan skabe sådan et flow på et nyt domæne fra dag 1.... men mine tanker går på et fyord som jeg holder for mig selv.

men jeg kan tage fejl... og kunne godt tænke mig at høre et par af eksperterne her på Amino, hvad de mener om den type trafik, og evt. hvordan de mener den bliver skabt, er det relevante besøg? er det god stil at redirecte emner videre på den måde etc.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis hvad jeg havde forventet... :-) Fyord confirmed.

Takker!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Nielsen -:
Jeg kunne godt tænke mig at høre Mikkel Demib eller Thomas Rosenstands kommentar til dette produkt... 

Det strider mog Markedsføringsloven at udtale sig negativt om konkurrerende produkter. Så det må jeg afholde mig fra :)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Det strider mog Markedsføringsloven at udtale sig negativt om konkurrerende produkter. Så det må jeg afholde mig fra :)


Point taken :-)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Det strider mog Markedsføringsloven at udtale sig negativt om konkurrerende produkter. Så det må jeg afholde mig fra :)

Jeps - og derfor overlod jeg det til fætter G og hans retningslinjer :-)

Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel noget bondefangeri hvis de ejer domænet som sender trafikken videre til dig. Hvis du efter 6 mdr. opsiger samarbejdet, så stopper de jo bare med at sende trafikken videre, alternativt kan de vælge at hæve priserne, og du har stort set ikke investeret i noget som helst.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde jo også kunne skaffe 700 ekstra besøgende om måneden hvis arbejder lidt for det.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)