Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med vores side?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der galt med vores side?

Nu har Google endelig fundet vores nye webshop og alligevel ikke…….

Håber der er nogen her der kan fortælle os hvad problemet er.

Webshoppen hedder http://gardinshoppen.dk og søger man på det kan man se at siden er fundet - hvis vi ellers har forstået det rigtigt.

Vi har ellers brugt rigtig lang tid på søgeoptimering af siden, så hvad har vi gjort galt.

Vores primære søgeord er:

Gardiner

Rullegardiner

Panelgardiner

Persienner

Foldegardiner

Plissegardiner

Lamelgardiner

Vi har prøvet ved hjælp af forskellige værktøjer at finde ud af hvilken placering siden har fået på Google under de forskellige søgeord, med den viser sig ikke engang i top 1000.

Endda hvis man for eksempel søger på www.gardinshoppen.dk og rullegardiner samtidig viser siden sig ikke.

Hvad kan forklaringen være på det?

Siden er først blevet fundet af Google her i nat kan det være årsagen, så der skal går lidt længere tid?

Håber på jeres hjælp.

VH

Mads-Ole

GardinShoppen.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

He he, ja.... meget længere tid.

Er siden først fundet i nat af google, er siden jo helt ny for google.

Der skal altså lidt mere tilmådighed til en kun en enkelt dag for at rangere i søgemaskinerne.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er det vigtigt for hjemmesiden at i påbegynder linkbuilding lige med det samme, ifølge yahoo har i kun et enkelt link, hvilket er meget lidt.

Ud over det mangler i en helt del hvad angår det at søgemaskineoptimere sin hjemmeside, i mangler blandt andet:

  • fuld udnyttelse af titles (67 tegn)
  • Udnyttelse af metadescription
  • fuldt ud unikke tekster og kvalitets indhold

Lad yderligere være med at bruge billeder i stedet for tekst i jeres kategorier og andre steder, da Google ikke kan læse det der står på billederne.

Men først og fremmest skab noget godt indhold og skab nogle backlinks til siden, frem for bare at lave en form for standard tekst som går igen, men med udskiftning af nogle enkelte ord og sætninger. Det giver ikke så meget værdi for Google. jeg vil mene at så snart i gør noget ved det, ja så vil Google heller ikke opfatte det som Duplicate Content. for jeg tror for at være helt ærlig at det er der der ligger et stort problem.

Og så er det ellers bare at vente på at Google indekserer og rangerer siden, for det tager altså mere end en dag for en så ny side :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mads-Ole

jeg tror du ska ha lidt mere tålmodighed. hvis først du er kommet i google i nat, så går der lidt længere tid til du bliver ordentlig synlig.

lige en hurtig bemærkning, da jeg prøvede shoppen kunne jeg ikke finde ud af at lægge noget i shopping basket, det vidste sig at jeg skulle først indgive mål hvilket jo er logisk nok. Hvis jeg var dig ville jeg lige skrive noget i retningen af: Indgiv dine mål før du kan købe. Når jeg har indgivet mine mål ser jeg kun tilføj kurv hvis jeg scroller ned. Jeg kan forstille mig mange ikke ville se det og at det kan give tab, måske man skulle lave en Tilføj Kurv knap for oven.

p.s. jeg VED godt at alle kan kritiserer, der er ikke noget nemmere at give kritik, men jeg tillader mig lige at nævne ovenstående alligevel.

Held og lykke med shoppen!

Mvh

Peter

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Kim siger, så skal i igang med noget linkbuilding. Men det er nok også vigtigt lige i den forbindelse, at tilføje at i nu ikke må begynde at spamme med links.. Der findes en faktor som siger x2 pr uge siden har været online. Dvs. her 1. uge skal i ud og finde 2 links om dagen, - næste uge 4 ugen efter 8, 16, 32 o.s.v.

vh/ Ulrik

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:
Der findes en faktor som siger x2 pr uge

Den teori holder ikke en meter! :)

For det første kan du sagtens få mange flere links fra starten. Det skader på ingen måde.

For det andet bliver dit regnestykke hurtigt noget vrøvl. Regn selv efter. I uge 25 skal du lave 16 millioner links - og inden der er gået et år skal du op på over 2.000 trilliarder links om ugen. Synes du selv det er realistisk?

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg Michael, - men det er også mest i starten jeg tænker... kan du være lidt konstruktiv og komme med input til hvordan / hvilken faktor man så kan bruge for at undgå at spamme med backlinks?

vh/ Ulrik

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svaret.

Tålmodighed har nu heller aldrig været vores stærke sideSmile

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

hej Mads-Ole

jeg tror du ska ha lidt mere tålmodighed. hvis først du er kommet i google i nat, så går der lidt længere tid til du bliver ordentlig synlig.

lige en hurtig bemærkning, da jeg prøvede shoppen kunne jeg ikke finde ud af at lægge noget i shopping basket, det vidste sig at jeg skulle først indgive mål hvilket jo er logisk nok. Hvis jeg var dig ville jeg lige skrive noget i retningen af: Indgiv dine mål før du kan købe. Når jeg har indgivet mine mål ser jeg kun tilføj kurv hvis jeg scroller ned. Jeg kan forstille mig mange ikke ville se det og at det kan give tab, måske man skulle lave en Tilføj Kurv knap for oven.

p.s. jeg VED godt at alle kan kritiserer, der er ikke noget nemmere at give kritik, men jeg tillader mig lige at nævne ovenstående alligevel.

Held og lykke med shoppen!

Mvh

Peter

 

Hej Peter

Tak for det god råd.

Vi vil gøre hvad vi kan for at rette ....

VH

Mads-Ole

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Ulrik - mensbasic.dk:
Der findes en faktor som siger x2 pr uge

Den teori holder ikke en meter! :)

For det første kan du sagtens få mange flere links fra starten. Det skader på ingen måde.

For det andet bliver dit regnestykke hurtigt noget vrøvl. Regn selv efter. I uge 25 skal du lave 16 millioner links - og inden der er gået et år skal du op på over 2.000 trilliarder links om ugen. Synes du selv det er realistisk?

 

Hej Mikkel.

Mage tak for dit svar.

Hvor mange links vil du anbefale til at starte med?

Har du et godt råd til hvilke kataloger der er gode?

MVH

Mads-Ole

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)