Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram kan dette?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smith:

Ellers som Otto skriver vil Summa nok være den billigste løsning som du selv kan designe.... Og hvis du ikke engang ønsker at benytte den version ( gratis + tilkøb )  - jamen så burde du måske revurdere hvor vidt du ønsker at drive virksomhed.... ?

Dette indlæg er ikke ment som at hugge i dig, men som en hjælp.

Venlig hilsen,  Kasper

Hej  Kasper  Jeg  tror  vi  taler  for  døve øren  her. Kan  se  at du har fået  een stjerne  ¨på dit indlæg. Er det  mon  trådstarter  Mark MK der har givet  dig  den ligesom  han smækkede en single stjerne på mit indlæg ovenfor, hvor jeg spørger  om  hvor billigt sådant et  databaseprogram  skal/må være -  om  det  var  en tusse  eller  499,- han ville  betale.  For at  give  en pejling til folk  der kan levere  noget  sådant.  MEN  NEJ  det  besvarer  manden sg_ ikke -  istedet  giver  han  (Mark MK kan jeg  se  i min karaktér-statistik)   mig  en  single stjerne. Det er da  for  plat  og  non-kommunikativt  over for os alle, som han  ulejliger  her i tråden  med hans  ønsker.  

JAMEN  så  sig dog  mand,   at  du  vil  have  et  program,  der kan det  hele  -  men  at du  kun  vil  give  noget,  der  matematisk  nærmer  sig  nullet.  Det  er  da  ren  snak.....

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Otto,

Nu benytter jeg ikke plus - så tak for hintet.. Havde jeg ikke lagt mærke til... Det må da siges at være dårlig karma, for jeg mener da bestemt mit svar var velplaceret og uden at støde....

Hvis man tror at det er gratis at drive virksomhed skulle man overveje at tage et normalt 8-16 job....

God aften til alle....

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)