Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram kan dette?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivaerksaet:

kan laves  uden  webshop   det  er  kun   EN MULIGHED  -  men   du  kan  komme  igang   for   1.995,-  plus  moms   med    2.500   posteringslinier  om  året   og  ellers  det  dobbelte   for  ubegrænset  antal  poster  varer  kunder    osv

Som sagt, så skal jeg ikke bruge regnskabsdelen i sådan et program - Hvorfor jeg finder priserne for dyre. Jeg leder derfor efter et billigere program, der kun indenholder faktureringsdelen.

2500 posteringer - Ja det er meget, men hvis hver vare er en postering, så regner jeg da med at virksomheden rammer over dette ;)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror  ikke  du  finder  noget  som  kan  honorere  dine   lidt  specielle  krav  med  flg.sedler    og  de  ekstra  parametre   som  du  gerne  vil   have  med

ellers  må  du  selv  igang  med  at  opfinde  den  dybe tallerken  ved  at  bygge  i  Access  eller  måske  Excel    -   men  der  ligger  da  lidt  timer  i  det

så  selv  om  det  KUN er  fakturadelen  du  skal/vil  anvende  så  tror  jeg  alt  andet  lige   at   det  måske  vil  være   det  billigste  trods alt

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivaerksaet:

jeg tror  ikke  du  finder  noget  som  kan  honorere  dine   lidt  specielle  krav  med  flg.sedler    og  de  ekstra  parametre   som  du  gerne  vil   have  med

ellers  må  du  selv  igang  med  at  opfinde  den  dybe tallerken  ved  at  bygge  i  Access  eller  måske  Excel    -   men  der  ligger  da  lidt  timer  i  det

så  selv  om  det  KUN er  fakturadelen  du  skal/vil  anvende  så  tror  jeg  alt  andet  lige   at   det  måske  vil  være   det  billigste  trods alt

Jeg kan da ikke være den eneste der sælger flere gange om månede. Og derefter laver en samlet fakturering én gang om måneden?

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh..... selvfølgelig  ikke   men   derfor  kan  summa    så  også  lave  sådan  en faktura-standing  open   som  du  løbende  kan  vælte  tingene  ind  på   Det  er  for  dyrt   siger du....

må  jeg spørge  den  anden  vej  rundt  HVOR  billigt  skal  det  være   for  at du  synes  det  er  sjovt????   vel  ikke  gratis,   for ingenting  kommer  af  ingenting....undtagen  lommeuld   som   StormP   sagde  engang

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivaerksaet:

Næh..... selvfølgelig  ikke   men   derfor  kan  summa    så  også  lave  sådan  en faktura-standing  open   som  du  løbende  kan  vælte  tingene  ind  på   Det  er  for  dyrt   sger

må  jeg spørge  den  anden  vej  rundt  HVOR  billigt  skal  det  være   for  at du  synes  det  er  sjovt????   vel  ikke  gratis,   for ingenting  kommer  af  ingenting....undtagen  lommeuld   som   StormP   sagde  engang

Tak for dine forslag, men det er ikke disse programmer jeg leder efter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu  spurgte  jeg  dig  med  et  konkret  spørgsmål   Hvor meget  for  dyrt  er  de programmer   

eller 

HVOR  BILLIGT  Skal  det  være  for  det  databaseprogram  som du  efterspørges  men  dog  med  explicite   faciliteter  som  du  vil  have.    Er  det  en tusse   eller  er  det  499,-  du  vil ofre????

Hvis  du   lægger  din  sum   frem  -  så   har  folk  der  kan  noget  på  den  front   jo  en  mulighed  for  at  give  dig  et  modspil

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du med Saldi

Vi har andre kunder som benytter samme fremgangsmåde og kun fakturerer en gang om måneden.

Ring til mig på 4690 2208 hvis du vil vide mere.

 

 

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så jeres Saldi program på iværksætter messen 2011 i køge, hvor Saldi så rigtig godt og funktionelt ud...

Saldi indeholder hele pakken til meget få penge og uden tilkøb af alverdens ekstramoduler...

Det var umiddelbart det bedste blandt de mange systemer der blev præsenteret på messen...

Generatorer og nødstrømsanlæg www.genshop.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har løsningen til dig som er gratis.... HELT gratis... ( næsten - ;) )

Du skal benytte openoffice regneark... For det kan helt simpelt det du gerne vil have.

Du skal kun betale for afsende dine faktura via OIOXML, eller du kan få en data scanningsudbyder til at håndtere dine offentlige fakturaer.......

Når man vil drive en seriøs virksomhed må man altså forvente at der er nogen udgifter....

jeg forstår ikke at du ikke kan benytte e-conomic ?  - det dækker dine behov, både OIO og leveringsmæssigt...

og max 1500 posteringer årligt så koster det 152,- pr. måned... Der skal ikke sælges mange ydelser for de er tjent hjem ?

Du skriver du ikke skal bruge regnskab - jamen det behøver du heller ikke, e-conomic kan sagtens bruges til bare at håndtere ordre.

Ellers som Otto skriver vil Summa nok være den billigste løsning som du selv kan designe.... Og hvis du ikke engang ønsker at benytte den version ( gratis + tilkøb )  - jamen så burde du måske revurdere hvor vidt du ønsker at drive virksomhed.... ?

Dette indlæg er ikke ment som at hugge i dig, men som en hjælp.

Venlig hilsen,  Kasper

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Easys Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - skal bare lige høre - kan du nøjes med f.eks 25 liner på én faktura ???

 

Så har vi muligvis en løsning til dig - til kr. 799,-

 

Kig på www.easys.dk under "mini"  ;)

Sr. Systemkonsulent Lars G. Pedersen

Danmarks Dejligste Systemer - Easys.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)