Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind god rødvin - Hjælp en amino bruger :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Mit kommende dejlige projekt skal snart søsættes, men mangler lidt hjælp fra nogle forskellige mennesker.

Vind mange gode flasker rødvin, til en vejl. udsalgspris på henholdsvis 80 eller 100-130 kr.

 

Konkurrencen !

Som du kan læse længere nede, har jeg brug for input fra mange forskellige typer af mennesker. Ingen mennesker har samme indkøbsvaner når det handler om dagligvarer.

Jeg har brug din hjælp til at indtaste dine dagligvare i min database. Så åben køleskabet og vær med i konkurrencen ! Det er super nemt, og hvert valid produkt tæller som et lod i konkurrencen.

Konkurrencen er kun lagt her på amino.dk, da jeg ønsker en vis seriøsitet. Du skal dog være velkommen til at dele den med dine venner :).

Konkurrencen kører frem til den 4/4-2011 klokken 23.59, hvorefter vinderne for direkte besked på mail.

 

Præmier :

Der er 3 typer præmier, som du kan vinde :

1. For hver 75 valide produkter som bliver tilføjet databasen(uanset af hvilke brugere), vil der blive udloddet 1 flaske vin. Præmien er en god flaske rødvin, med en vejledende udsalgspris på 100-130 kr.

Dette vil sige :

< 74 produkter tilføjet : 1 flaske vin bliver udloddet(vejl. pris 100-130 kr).

>75 & < 149 produkter tilføjet : 2 flasker vin bliver udloddet(vejl. pris 100-130 kr).

>150 & < 224 produkter tilføjet : 3 flasker vin bliver udloddet(vejl. pris 100-130 kr).

osv.

2.  For hver 45 valide produkter du tilføjer, vil du modtage en flaskevin til en vejl. udsalgspris på 80 kr.

3. Yderligere vil de 2 brugere som tilføjer flest produkter, modtage henholdsvis 12 og 6 måneders gratis adgang til systemet.

 

Hvordan vinder jeg ?

Du taster ganske enkelt dine dagligvare på nedenstående webside. Første gang du kommer til hjemmesiden, vil du blive bedt om at udfylde dit navn. Skriv her din mail adresse, således jeg kan kontakte dig, hvis du vinder. Alle mail adresserne bliver slettet herefter, og vil ikke blive brugt til andet end til denne konkurrence :).

http://www.styrkosten.dk/indtast/

Husk at hvert valid produkt tæller som et lod i konkurrencen + de øvrige præmier !

 

Hvad er styrkosten.dk ?

Styrkosten.dk er en ny og forbedret måde hvor brugerne kan styrer sin kost, således de kan optimere deres træning !

Mange mennesker er slet ikke klar over, hvor stor betydning kosten har for din træning. Faktisk har undersøgelser vist at op til 50% af træningen er kosten !

Vi lever i en verden hvor alle ønsker resultater så hurtigt som muligt. Gerne på halv tid. Men ikke ret mange starter hvor det er nemmest, nemlig ved at ændre sine kostvaner.

Folk forbinder koststyring med kedelig og besværlig kost. Hvilket er langt fra virkeligheden. Det handler om mange andre faktorer.

Udfordringen er at folk ikke har de samme spisevaner, hvorfor jeg har brug for din hjælp :).

Jo flere forskellige input jeg kan få, jo bedre !

 

På forhånd tak !

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom til at skrive mit navn i stedet for email, kan du rette det til nego2masen snabela webspeed punktum dk?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige indtastet en dåse tomat pure. Det er åbenbart ikke lovpligtigt at have indholdsfortegnelse på den slags Huh?

Minimum 28% tomat pure, indhold: tomater, salt.

Jeg håber ikke der er 72% salt i Cool

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolaj Thomasen:

Jeg kom til at skrive mit navn i stedet for email, kan du rette det til nego2masen snabela webspeed punktum dk?



Hej Nicolaj :)

Super dejligt du er begyndt at taste :).
Jeg har ændret din mail på dine indtastet produkter og vil tjekke løbende :).

Er det egentlig ikke din som nogle hjemmesidder om protien ?
Kosttilskud vil jeg meget gerne have ind på siden ;).

Lad dem endelig komme.
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

bare en hurtig kommentar, om at jeg måske ikke er den eneste som bliver lidt forvirret over navnet styrk osten - så måske skal du arbejde lidt med stort K?

Jeg havde samme problem med tape trykkeriet og tapet rykkeriet og her hjælper TapeTrykkeriet til at folk forstår hvad jeg skriver :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Janus Lindau:

bare en hurtig kommentar, om at jeg måske ikke er den eneste som bliver lidt forvirret over navnet styrk osten - så måske skal du arbejde lidt med stort K?

Jeg havde samme problem med tape trykkeriet og tapet rykkeriet og her hjælper TapeTrykkeriet til at folk forstår hvad jeg skriver :)



Hej Janus.

Super god ide !

Jeg får ændret mit logo mv med der samme :).

Tak for input
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Alle er velkommen til at taste.

Det vikle være en stor hjælp for mig :)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi upper lige engang. Husk der er mage gode flasker rødvin på spil :)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi tager den lige til toppen så vi kan få udloddet en masse flasker :).
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nicolaj Thomasen:

Har lige indtastet en dåse tomat pure. Det er åbenbart ikke lovpligtigt at have indholdsfortegnelse på den slags Huh?


Minimum 28% tomat pure, indhold: tomater, salt.


Jeg håber ikke der er 72% salt i Cool



Bare rolig - der er ikke 72% salt - men 72% vand.


Hvis du læser en varebeskrivelse og du lægger procenterne sammen, og det kun giver 78% - så betyder det blot at resten er vandindhold.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)