Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontakter i Mellemøsten og Baltikum...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er nok ikke den nemmeste forespørgsel jeg har.

Jeg er ejer af en brugskunst/interieur butik med webshop. Vores varer køber vi idag hos danske importører, men jeg har intention om selv at starte med at importere udvalgte produkter, som skal afsættes engros i Skandinavien.

 

Jeg søger flere kontakter:

- Møbelproducent i Baltikum eller Polen. Skal kunne producere mindre møbler i mdf i mindre oplag. Alle modeller skal produceres efter mine tegninger / prototyper ! Det kunne også være en dansk møbelproducent med fabrik i Baltikum/Polen.

- Person - gerne dansker bosiddende i mellemøsten (Syrien gerne). Der findes bl.a. meget flot forarbejdet kobberarbejde. Jeg forestiller mig samarbejde med en person på markedet, som kan opkøbe og sørge for at sende varerne til mig. Det skal være person med bopæl og kendskeb til markedet.

- Søger tilsvarende person i Marokko / Nordafrika, da jeg er interesseret i bl.a. Marokko tebakker, tekander, fade m.m.

 

Nogen idéer hvordan jeg finder disse personer - eller en anden måde at importere de ønskede varer på ??

 

Hilsner

Kramer

 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det ikke nytter at google på "dansker i syrien", "agent i syrien" osv, så prøv at lave et indllæg på www.udvandrerne.dk

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-02-2007 11:56:18 Forfatter:Kramer
Det er nok ikke den nemmeste forespørgsel jeg har.

Jeg er ejer af en brugskunst/interieur butik med webshop. Vores varer køber vi idag hos danske importører, men jeg har intention om selv at starte med at importere udvalgte produkter, som skal afsættes engros i Skandinavien.



Hilsner

Kramer




 

Hva´ med at hente hjem fra Indien?

Har tilfældigvis et hav af kontakter i det "bette land" ;-)

 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Indien er selvfølgelig en mulighed. Det umiddebare "problem" jeg har med Indien er blot, at det kræver hjemtagelse af ganske store mængder per gang og lang transporttid.

Dit netværk i Indien er det nogle som kunne bruges som indkøbsagenter - forstået således at de kan foretage indkøb af de varer som jeg ønsker og tjekker kvalitet m.m. Jeg er nemlig ikke så lun på selv at købe ind direkte ved fabrikker/producenter.

 

Kramer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her får du et noget forsinket svar ;) Dog kan det være, at andre kan bruge nedenstående:

Wendelbo Møbeldesign A/S (www.wendelbo.dk), der er placeret i Egå nord for Århus har egen møbelproduktion i Vietnam/Ho Chi Minh, hvor det er muligt at få produceret - også private labels. Fabrikken hedder A&W Fine Furniture.

Du/I kan kontakte Lars Wendelbo på lw@wendelbo.dk for mere info.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)