Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 dage fra idé til første internationale presse :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino'er 

vil bare lige dele en fantastisk oplevelse med jer. 

jeg hørte business angel Arne winter holde et foredrag hos Venturecup for 10 dage siden, en ting han fokuserede meget på var traction (= PR+trafik+kunder) før investering! - en ting som det kan være meget svært at skabe for et start-up med få midler.

jeg fik idéen til Startuplotto.com - en meget simpel idé der går ud på hvis du giver et startup en chance, ved at prøve deres produkt/service, så giver iværksætteren dig chancen for at vinde 1% af hans eller hends firma! 

Jeg lavede siden www.startuplotto.com og satte den i signup beta i 100 dage, så der ville være subscribers nok til første startup  ( kommentarer modtages gerne på sitet, men bare in mind at det er den først website jeg har lavet selv, så vær ikke alt for kritisk :)

jeg tænkte for sjovt at jeg ville sende den til Springwise.com, uden noget håb om at den ville komme igennem nåleøjet!

men men men lige pludselig i dag kl ca. 1400 væltede det ind med subscribers :) og det har fortsat lige siden :) http://www.springwise.com/financial_services/startuplotto/

synes lige jeg ville dele en fantastisk dag med jer, hvor budskabet jo nok mere end noget andet er at selv noget der på papiret er meget simpelt og ikke burde kunne skabe meget opmærksomhed, rent faktisk kan! hvis man selv opsøger det ;)

Mvh

Thomas  

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder helt fantastisk. Jamen tillykke med det.

 

Altså jeg tror vi alle går med samme drøm i maven med at sådan noget en dag også vil lykkes os. Så det da fedt.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)