Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1-vejs links fra sider med høj PR tilbage til din websites

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg fandt lige en gammel artikel på http://www.antphilosophy.com/links-for-99-cent/, der omhandler forskellige amerikanske programmer hvpr du får gode 1-vejs links fra sider med høj PR tilbage til dine websites. 

Ved godt at inlægget er forholdsvis gammelt, er der nogen der har haft succes med dette? Eller er det for risikabelt, det kan vel også forekomme unaturligt med så mange PR links?

VH 

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke links på 'sider' med høj pagerank men på 'domæner' med høj pagerank. Desuden er den slags links ikke ret effektive længere. Sådan er det med de fleste Google genveje, de virker en periode indtil Google får rettet algoritmen. Så det gælder om at være tidlig ude hvis man skal have udbytte og på denne her slags links er toget kørt, desværre.:D

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, domæner selvfølgelig, my bad! :) Mange tak for svaret Erik. Havde ellers kraftigt overvejet at prøve det, men hvis ikke det har den store effekt, så er det vel bedre at bruge tid og kræfter på noget andet. 

VH

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe at priserne er så lave som 8 USD eller 17 USD om måneden, er det vel værd at prøve en måned. Tag et billede af dine webmaster tools, tjek en måned efter, og se om det har hjulpet overhovedet?

Det tror jeg da, at jeg vil gøre =)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)