Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny gardinbutik på nettet - Vi vil være SÅ taknemlig for jeres mening

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Ja, langt om længe er vi så småt ved at være færdige med vores nye webshop skal handler med billige gardiner efter mål. Det har været et stort og omfangsrigt arbejde. Men nu er vi snart færdige og vi regner med at åbne den 15. april 2011

Men inden da håber vi at få lidt hjælp fra jer Aminoer. Hvis nogen af jer har tid og lyst må i meget gerne besøge vores nye butik og fortælle os om jeres mening. I kan finde siden her: http://www.gardinshoppen.dk/

Vi vil være meget taknemlige hvis I vil tage jer tid til det.

VH

Mads-Ole

Gardinshoppen.dk

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads-Ole og Gardinshoppen.dk

Lad mig først sige tillykke med jeres webshop. I er nu så tæt på, at spændingen forud for åbningenmå være markant til stede. Wink

Jeg vil gerne rose jer for en webshop, som for mig, (som overhovedet ikke har kompetencer til at udtale mig om det tekniske) ser rigtig godt og bearbejdet ud. Jeg ved ikke om farvevalget på menubjælken og kategoriboksen, samt logoet, lige er efter min smag (synes det er lidt.... øh... umoderne?), men det er jo individuelt og man må sige at I er konsekvente og kører stilen igennem.

Jeg synes det er super, som I håndterer at være synlige med en "hjælpende hånd" overalt på hele webshoppen i form af telefonnr., pdf'er, videoguides, osv. I imødekommer virkelig kunderne og det er helt sikkert et kæmpe plus på en shop som jeres, som sælger et forholdsvist kompliceret produkt, hvor kunden selv er ansvarlig for den vigtige måltagning.

Mht. bestillingsprocessen vil jeg også rose jer for at man kan vælge at få sendt gratis farveprøver ud. Yes Dog mangler jeg på de forskellige metervarer at kunne se mønstret i forhold til noget. Jeg har svært ved at se hvor store mønsterrapporterne er.

Jeg har også lagt mærke til, at der er en del stave/slåfejl rundt omkring på siden. F.eks. "Forældeoasen, desig, harmoi...." med flere. Der er sikkert tale om tastefejl i farten, men det bør I lige løbe igennem eller nok endnu bedre, få nogle friske øjne til at læse korrektur.

Det var lige mine input. Held og lykke til jer! Big Smile

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads-Ole,

Rigtig fin shop du har fået lavet. Her er et par forslag til ændringer :)

- Teksten på forsiden under det store billede er ikke så pænt. Måske du kan finde pænere skrifttype?

- Teksten i bunden synes jeg ser lidt dumt ud. Jeg ville smide det ind i "Body" så det ikke står under.

- Måske slide i stedet for et enkelt billede på forsiden?

- Evt. fanboks i venstreside i stedet for lille ikon i bunden

Det var alt for nu :) Håber det kan bruges!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshopSmile

Alle billedér titler og tags ,derved findes i googlé billedet søgning

kan ikke finde dit CVR nummer på siden ,vis haves er det en god´ide med dette ,

jeg kunne ikke finde kontakt side , hvor der kunne sættes en kontaktformular på og dit CVR nummer evt. vis det haves ,et ´CVR nummer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)