Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger kontorlokaler med plads til 2-3 personer. Helst i området Rødovre, Glostrup, Vanløse. Kontorfællesskab med andre kan også være interessant. Jeg er selvstændig revisor.
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er godt nok i KBH K det her men det skader jo ikke. Vi har 120 m2 lokaler som står klar til en indflytningsklar virksomhed med 2 - 3 medarbejdere som vil dele toilet og køkken køkken med os. Vi beskæftiger os med executive search -headhunting.

 

Lokalerne ligger i Bredgade lige overfor Amalienborg og er dejlige, rummelige og lyse.

 

husleje: ca. 12.000 om måneden.

 

Mvh Annsofie

Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Hvad med lokaler på Rentemestervej, vi har 320 m2 i alt, men deler dem meget gerne med nogle andre.

Vi er en konsulentvirksomhed, rådgivere i strategi og forretningsudvikling.

 

Du er velkommen til at se forbi!

 

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej

 

´Jeg har lokaler i Valby, hvor der vil være mulighed for at være flere.

Giv et ring

 

John 31 61 38 01

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne måske godt være interesseret i noget samarbejde/deling. Vi taler 1 person hvor jeg størstedelen af tiden opholder mig ude i forskellige revisionsfirmaer men mangler en base/arkiv udover hjemmefronten.  Dog helst fra Herlev og videre nord på.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej BACH,

 

Jeg har ledige lokaler i bagsværd , lokalerne er helt ny renoverede, der er adgang til 2 møderum, køkken kantine, prisen  for et 2 mands kontor ligger på kr. 3.000,- / måned excl. moms. du er meget velkommen til at kontakte mig for yderligere info, hjemmeside køre desværre ikke endnu

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)