Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har firmaer brug for dette?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens.

Nu går jeg her og får penge af kommunen hver måned, og det er sgu da det største spild af tid jeg nogensinde har været med til. Så her i det sidste stykke tid, har jeg gået og rodet med en idé om at blive selvstændig. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at få lidt feedback og høre hvad Amino-folket synes.

Kort og godt går idéen ud på at jeg vedligeholder firmaers hjemmesider. Det kan være de skal have redigeret nogle billeder eller smidt noget tekst ind når de nu har lyst. Måske har de også mindre grafiske elementer (knapper, badges osv.) der af og til skal udvikles. Det kan være de skal have valideret deres sider op imod W3C, eller måske få noget feedback på nye tiltag, set fra et usability synspunkt. De vil så sende en mail til mig med alt hvad der skal laves, og alt efter hvor meget der er, vil det blive gjort i løbet af samme dag (eller inden for deres deadline, hvis de har sådan en).

Alle de her ting kan de selvfølgelig få gjort andre steder, men jeg vil mene det er lettere at bare kunne sende en mail, og så bliver det gjort, uden at de skal tænke på hvor meget det koster. Hvert firma vil betale mig et fast beløb hver måned (vi snakker en 10'er eller måske mindre om dagen), og så skal de ikke til at tage kontakt til et firma, beskrive hvad de skal have lavet, og så derefter få en pris på hvor meget det koster.

Idéen er så også at private bloggere, som måske ikke er teknisk eller grafisk begavede, kan få det samme (plus et par andre ting) for en endnu lavere pris.

Hvad synes i? Er det noget i tror firmaer vil betale for, hvis de vel og mærke kan få lavet det ordentligt?

Fra Storkøbenhavn.
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg syntes det lyder som en rigtig go ide. Hvis du går 100% ind i det og yder go service til dine kunder, du få mange kunder.
Mvh bp
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Christensen:

Kort og godt går idéen ud på at jeg vedligeholder firmaers hjemmesider. Det kan være de skal have redigeret nogle billeder eller smidt noget tekst ind når de nu har lyst. Måske har de også mindre grafiske elementer (knapper, badges osv.) der af og til skal udvikles. Det kan være de skal have valideret deres sider...

...Hvad synes i? Er det noget i tror firmaer vil betale for, hvis de vel og mærke kan få lavet det ordentligt?

Ja, det er en god ide! Jeg har selv planer om det samme - med fokus på flere af de samme områder som dine, men der er også forskelle.

Du vil komme ud i skarp konkurrence, for der er mange, der har samme ide, men du må bare dygtiggøre dig, så der også bliver plads til dig! Held og lykke.

 

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg syntes det er en rigtig god ide. Jeghar flere gange benyttet mig af denne form for service til forskellige opgaver. Jeg kan godt det med SEO og html - men det designmæssige og grafiske kan jeg ikke så derfor har jeg valgt at købe det når jeg har brug for det....

Lige nu kunne jeg godt bruge en der kunne lave nogle flotte bannere til www.vivaldis.dk - lej en isvogn. Og påsigt måske også et redesig af siden - tekst og alt det andet kan jeg sagtens selv fylde på.

Er du frisk?

Jørgen Thelin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sker allerede nu. Bl.a. jeg servicerer flere firmaer med nøjagtig det du har beskrevet.

Men ingen tvivl om, at der er flere firmaer, der bør gør dette, men som så meget andet er det første svære punkt, at finde de pågældende firmaer, og dernæst overbevise den om det rigtige i at gøre det.

Men jeg ønsker dig alt held og lykke med projektet.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jørgen,

Mandag til fredag er jeg ude af huset fra 7-15:30, så desværre kan jeg ikke lave noget før jeg kommer hjem. Men hvis du er interesseret, kan jeg sagtens lave nogle bannere til dig. Du kan sende mig en mail (zimbodk@gmail.com) med hvad du har tænkt dig, og så skal jeg nok kigge på det. Og ærligt talt kan jeg lige så godt gøre det gratis, da jeg endnu ikke har fået tilladelse af kommunen til at tjene lidt ved siden af. Tror sgu de bliver lidt gnavne hvis jeg bare går og hiver penge hjem Smile

-Lars

Jørgen Thelin:

Hej Lars,

Jeg syntes det er en rigtig god ide. Jeghar flere gange benyttet mig af denne form for service til forskellige opgaver. Jeg kan godt det med SEO og html - men det designmæssige og grafiske kan jeg ikke så derfor har jeg valgt at købe det når jeg har brug for det....

Lige nu kunne jeg godt bruge en der kunne lave nogle flotte bannere til www.vivaldis.dk - lej en isvogn. Og påsigt måske også et redesig af siden - tekst og alt det andet kan jeg sagtens selv fylde på.

Er du frisk?

Jørgen Thelin

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars Christensen:

Hej Jørgen,


Mandag til fredag er jeg ude af huset fra 7-15:30, så desværre kan jeg ikke lave noget før jeg kommer hjem. Men hvis du er interesseret, kan jeg sagtens lave nogle bannere til dig. Du kan sende mig en mail (zimbodk@gmail.com) med hvad du har tænkt dig, og så skal jeg nok kigge på det. Og ærligt talt kan jeg lige så godt gøre det gratis, da jeg endnu ikke har fået tilladelse af kommunen til at tjene lidt ved siden af. Tror sgu de bliver lidt gnavne hvis jeg bare går og hiver penge hjem Smile


-Lars


Jørgen Thelin:

Hej Lars,


Jeg syntes det er en rigtig god ide. Jeghar flere gange benyttet mig af denne form for service til forskellige opgaver. Jeg kan godt det med SEO og html - men det designmæssige og grafiske kan jeg ikke så derfor har jeg valgt at købe det når jeg har brug for det....


Lige nu kunne jeg godt bruge en der kunne lave nogle flotte bannere til www.vivaldis.dk - lej en isvogn. Og påsigt måske også et redesig af siden - tekst og alt det andet kan jeg sagtens selv fylde på.


Er du frisk?


Jørgen Thelin




Det er sku' en 5'er værdigt (stjerner)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Først vil jeg sige at det lyder som en god idé, da der er mange der søger netpå sådan en ydelse. Man kan vel nermest kalde det en "Online Vicevært" :)

Nu ved jeg ikke hvor meget du er inde i programmering af sider, så hvis du ønsker at kunne tilbyde dine, forhåbentlig kommende, kunder ændringer i koden også, kan vi måske finde ud af noget der ;)

Ydermere hvis du skal bruge et CMS system til en hjemmeside, så vil jeg da godt sparke sådan en over på din banehalvdel, blot du betaler for webhotel :)

Nå.. Held og lykke med projektet og håber da det bliver til noget Yes

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)