Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synd at man ikke kan slette indlæg...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg, ligesom helt sikkert mange andre her inde, føler lidt jeg mangler en funktion der hedder slet indlæg. Ved det har været oppe og vende før, men nu ville det være rart hvis man også hørte på det... Ja, jeg har hørt det der hedder tænk, tast, tænk, tast, læs igennem, tænk, send. Men den har man ikke altid overholdt. Det er fint man ikke kan slette debatter man bare har deltaget i, men hvis man kunne slette dem man selv har oprettet ville det være super fedt.

Ingen surer miner her fra, blot en opfordring. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

T.TOA:

Hej Amino.

Jeg, ligesom helt sikkert mange andre her inde, føler lidt jeg mangler en funktion der hedder slet indlæg. Ved det har været oppe og vende før, men nu ville det være rart hvis man også hørte på det... Ja, jeg har hørt det der hedder tænk, tast, tænk, tast, læs igennem, tænk, send. Men den har man ikke altid overholdt. Det er fint man ikke kan slette debatter man bare har deltaget i, men hvis man kunne slette dem man selv har oprettet ville det være super fedt.

Ingen surer miner her fra, blot en opfordring. 

Man kan altid komme til at lave indlæg, hvor man ikke har tænkt 2 gange.

Det har de flest jo nok prøvet :-)

Ved ikke om der stadig er en nødløsning som før ?

Der skrev man til Martin Thorborg og han kunne slette det formedes kr. 500,- som blev doneret til en hjælpeorgination

En rigtig god måde :-)

 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel ingen der forhindrer dig i at rette i indlægget og fjerne teksten, samt skrive en notits om at du har ændret holdning?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, al respekt for at det tager tid at få slettet, men man kan også være så uheldig at man i gerningsøjeblikket ikke kan overskue konsekvensen af hvad et indlæg kan føre med sig.

For nogle år siden oprettede jeg fx et indlæg me,d at jeg søgte en ungarbejder, selv om indlægget er flere år gammelt, så bliver jeg stadig ringet op et par gange hver måned med unge som vil søge stillingen. Den vil jeg nok hænge på et mange år endnu

 

Jimmy

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Jo, al respekt for at det tager tid at få slettet, men man kan også være så uheldig at man i gerningsøjeblikket ikke kan overskue konsekvensen af hvad et indlæg kan føre med sig.

For nogle år siden oprettede jeg fx et indlæg me,d at jeg søgte en ungarbejder, selv om indlægget er flere år gammelt, så bliver jeg stadig ringet op et par gange hver måned med unge som vil søge stillingen. Den vil jeg nok hænge på et mange år endnu

 

Jimmy

Kan du ikke redigere i indlægget og skrive at det ikek gælder mere?

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er irriterende, men sådan er det desværre.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan tilgengæld også være røvtræls når folk sletter indlæg. På andre fora hvor det er muligt bliver debatten ofte fuldstændig ødelagt, fordi folk ikke kan styre det og sletter i ét væk.

Så kan der måske være helt særlige sjældne situationer hvor det bør fjernes som der også tales om her, men for det meste er jeg enig i at "bordet fanger".

Et gebyr som der nævnes synes jeg lyder som en fin idé, så vil folk kun bede om noget fjernet såfremt det virkelig er vigtigt for dem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lød som en god ide at folk kunne indbetale til et godgørende formål, men det endte næsten altid med en større diskussion hvor folk truede med Ekstra Bladet og det der var værre. Så nu fanger bordet bare.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Jo, al respekt for at det tager tid at få slettet, men man kan også være så uheldig at man i gerningsøjeblikket ikke kan overskue konsekvensen af hvad et indlæg kan føre med sig.

For nogle år siden oprettede jeg fx et indlæg me,d at jeg søgte en ungarbejder, selv om indlægget er flere år gammelt, så bliver jeg stadig ringet op et par gange hver måned med unge som vil søge stillingen. Den vil jeg nok hænge på et mange år endnu

Skriv et indlæg i debatten om, at du ik længere søger...

Sådan har jeg gjort ved et par varepartier, som gav henvendelser 1-2 år efter, at de var postet... Det virker ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)