Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting - gratis flyt og tilknytning af domæner.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:

hejsa. tak for tilbuddet :-)

Jeg kigger lidt på ML Hosting og Unoeuro også... Nogle der kender til dem?

UnoEuro, som er en del af Zitcom-koncernen (med Wannafind og Curanet også), har mine varmeste anbefalinger til standardprojekter. Meebox lige så.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:

Jeg kigger lidt på ML Hosting og Unoeuro også... Nogle der kender til dem?

Jeg har i flere år brugt UnoEuro og de kører superstabilt og de har en superhurtig brugerservice.

Jeg har netop købt en MeeBox-løsning, og den er jeg ret spændt på, men indtil videre virker det meget lovende. jeg glæder mig til at se hvad der sker når jeg nu får noget load på :o)

Der virker som om at der er langt større frihedsgrad hos MeeBox end hos UnoEuro - men med det følger også mere kompleksitet.

Der er en enkelt ting jeg lige skal have styr på hos MeeBox før jeg er helt tilfreds - og det er netop de tilknyttede domæner. Det virker som om at hvis jeg har sagt at a.dk er mit hoveddomæne, og jeg gerne vil have tilknyttet domæne b.dk, så virker dette fint - MEN, systemet insisterer på at der også skal være et b.a.dk subdomæne, og det skal jeg lige finde ud af om man kan gøre noget ved - idet det hurtigt kan ende op i Duplicate content hvis det ikke kan ændres. (det skal lige siges at jeg endnu ikke har prøvet noget - og jeg har heller ikke kontaktet MeeBox for hjælp - så det her er ikke et problem som MeeBox er blevet kontaktet om fra min side endnu :o)

Mit første skud vil være at se om jeg kan lave et DNS fix, således at *.a.dk får en 301 til a.dk.

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, jeg følge lige med ang. den tilknyttede domæner.

 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes klart du skal overveje www.webhosting.dk.
De tilbyder .dk domæner super billigt og jeg har kun hørt posstiv omkring deres webhoteller.

Ellers kan du jo tage et kig forbi www.webhosts.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hej Jannik!

Hvor står jeres servere fysisk? I Danmark? Eller i NL?

Hej Kasper,

De fleste af vores webhotels-servere står i NL :-) Men de har en ret overbevisende god respodstid til DK :-)

Hvis du tænker på søgeoptimeringen, så skal jeg ikke begive mig ud i hvilken betydning det har, men vi har sjat kunder, som jeg har lagt mærke til har ret gode resultater. :-)

Håber det var svar nok, ellers spørg du bare løs :-)

Dbh Jannik

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode råd :-) nu er det jo bare at vælge hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:

Tak for alle de gode råd :-) nu er det jo bare at vælge hehe

Ja, mulighederne er mange :-) Men hvis du løfter sløret lidt for hvad det er du skal bruge webhotellet til, kan vi hjælpe dig lidt bedre igennem den jungle af valgmuligheder :-)

Fx bruger du specilt nogle OpenSouce systemer som Wordpress, Drupal osv? Hvilke krav har du til plads? Hvis du fx driver forum osv, er det så hightrafic, du skal sikre dig at du ikke bare vælge en udbyder der bare drejer nøglen om, hvis du overskrider et trafikforbrug, hvis din side er vigtig for dig. Hvis det derimod er privat-hobby, kan man altid vurdere hvorvidt det er nødvendigt :-)

Du må altid endeligt råbe højt, hvis vi kan hjælpe dig igang :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Jeg har netop købt en MeeBox-løsning, og den er jeg ret spændt på, men indtil videre virker det meget lovende. jeg glæder mig til at se hvad der sker når jeg nu får noget load på :o)

Der virker som om at der er langt større frihedsgrad hos MeeBox end hos UnoEuro - men med det følger også mere kompleksitet.

Der er en enkelt ting jeg lige skal have styr på hos MeeBox før jeg er helt tilfreds - og det er netop de tilknyttede domæner. Det virker som om at hvis jeg har sagt at a.dk er mit hoveddomæne, og jeg gerne vil have tilknyttet domæne b.dk, så virker dette fint - MEN, systemet insisterer på at der også skal være et b.a.dk subdomæne, og det skal jeg lige finde ud af om man kan gøre noget ved - idet det hurtigt kan ende op i Duplicate content hvis det ikke kan ændres. (det skal lige siges at jeg endnu ikke har prøvet noget - og jeg har heller ikke kontaktet MeeBox for hjælp - så det her er ikke et problem som MeeBox er blevet kontaktet om fra min side endnu :o)

Mit første skud vil være at se om jeg kan lave et DNS fix, således at *.a.dk får en 301 til a.dk.

mvh

Jan

Hej Jan.

Dit webhotel vil altid fungere ud fra dit hoveddomæne. Derfor kræver systemet også at du laver et subdomæne til dit hoveddomæne, når du tilføjer et nyt (addon) domæne, selvom det måske ikke umiddelbart giver meget logisk mening.

Teoretisk burde søgemaskinerne dog aldrig finde subdomænet, medmindre noget/nogle linker til det. Jeg her personligt aldrig haft problemer med duplicate content, på grund af subdomænerne. Og jeg har brugt samme system og setup siden 2006. Men selvfølgelig: "better safe, then sorry" :-)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kaster mig ud i det :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)