Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjovt SEO fænomen, eller ved ikke om det er SEO'en, der gør det

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg oplever et lidt sjovt fenomen. min SEO synlighed falder i følge SeoSupport
men mit besøgstal stiger og min afviseslses % falder.

skyldes dette at de ord jeg har haft optimeret efter har været forkerte ?
det at besøgstaldet stiger skyldes nok at flere af de steder der henviser til mig har fået bedere plaseringer efter sidste google update.

jeg søger blodt lidt ide til hvordan og om jeg er korrekt i min antagelse ?

/mvh den glade kassesystems smed ;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det din trafik generelt der stiger - eller den organiske trafikk fra søgemaskinerne?

Hvis det er fra søgemaskinerne, er det så på andre ord end dem du overvåger med SEO Supporten?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel tak for dit svar.

det lader til at Direkte trafik og Henvisnings websterder er steget markant, og søgemaskiner er faldet 4 %

men det sjove er at afvisnings procenten er faldet godt 6% fra 40-44% til 34-36%

men det giver vel også mening hvis det er folk der kommer videre fra henvisnings websteder, da man vel så går ud fra at det er grundet at de er ude efter mere info.

det mest positive er vel at vores produkt navn har overtaget for det primær søge ord vi bruge før. hvilket giver en indikation om at vores produkt er ved at skabe sig et navn

/JIP

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, så hænger SEO Supporten og dine trafiktal jo meget godt sammen - begge dele viser et fald. Et fald i din synlighed - og et fald i din organiske trafik :)

Næste skridt er så, naturligvis, at finde ud af hvorfor din organiske søgemaskinetrafik er faldet - og så gøre noget for at forbedre det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)