Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil duplicate kontent forværre min ranking?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om jeg skal have en snak med min bekendte om hvad han ønsker at gøre, da det i sidste ende er hans indhold :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dofs:

Hvis du mener at duplicate content ikke vil skade sitet, men bare ikke give nogen videre værdi i forhold til søgemaskinerne, så kan jeg ikke se at jeg behøver at bruge NoIndex - eller har jeg misforstået det?

Du har misforstået det. Det kan skade din side at du har Duplicate Content, du skal bare have en del mere end en enkelt artikel. Men det du samtidig også glemmer er at det kan skade din vens side, da man kan risikerer at Google frasorterer den forkerte tekst. Hans er jo originalen, hvorfor så udsætte ham for den risiko? derfor skal du bruge noindex.

At optimerer sin hjemmeside og gøre det bedst mulige for hjemmesiden er det at man styre Google eksakt som man gerne vil have de skal gøre. Det gør du ikke hvis du overlader styringen til Google ved ikke at bruge noindex.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jørgensen:
Det er vi skam helt enige i, det var blot en tilføjelse, så han har så mange informationer som han kan bruge til at trække sin beslutning udfra Smile
Yes

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange ord skal der til før det er DC ?

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan christiansen:

Hvor mange ord skal der til før det er DC ?

vh Jan

Det er der reelt set ikke nogen der kan svare  på. Men går du efter en unik tekst som er omkring 60-70% unik, så tror jeg ikke du går galt i byen. Det er dog klart bedst med en 100% unik tekst.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo bare indsætte NOINDEX tag, så er den sag løst :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups havde ikke opdaget alle de andre "noindex svar " :-)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare omskrive artiklen ? Bruge lidt andre ord/termer hist og her, samt ændre sætningerne osv. Så er det ny content, men alligevel står der næsten det samme ?

Så opnår du fordelene ved at der er ny tekst på din side, du undgår DC og dermed at det skal gå ud over enten din eller din vens side.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)