Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er røget ned på alle mine søgeord. fra dag til dag.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ry
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også oplevet rutsjeturene. Arbejder vi meget på vores side www.nettotoj.dk så skal ændringerne, det være sig rettelser eller nye varer, lige "rettes ind".

Lader vi shoppen få lidt "fred", så kan det også ses på placeringerne med det samme.

Så vi har prøvet at finde en god rytme på, at produkter / ændringer og derefter lidt ro.

Må give Allan ret i, at dine titler er lidt for ens. Så klø på og ellers en indbydende hjemmeside du har.

Erik

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kheu

Tak for svaret - altid dejligt når nogen melder tilbage, så lærer man jo også lidt af det.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lovede jo sådan set et svar hehe.

 

Her kommer det så, dog lidt forsinket.

Fejlen var at siden selv generede duplicate content, ved at man kunne besøge den samme underside flere gange, med samme navn. F.eks. virkede siden både med http://www.slankkrop.dk/opskrifter/oksekød og med http://www.slankkrop.dk/opskrifter/Oksekød - Altså både med stort og med småt.

Altså kunne man skrive en vilkårlig under sti, også ville den ramme samme tekst, som der er på http://www.slankkrop.dk/opskrifter

Det var dog lidt svært at se, men nu er det rettet, og tingene skrider igen frem :)

 

håber der andre der kan bruge dette til noget engang.

Morten

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvert fald også lige have arbejdet med dine H-tags. De er bestemt ikke sat hensigtsmæssigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Tak for dit input :)

Kan jeg få dig til at uddybe hvilke H-tags, der ikke er hensigtsmæssigt placeret?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

kheu:

Hej Thomas.

Tak for dit input :)

Kan jeg få dig til at uddybe hvilke H-tags, der ikke er hensigtsmæssigt placeret?


H-tags er headertags eller overskrifter. Hvis man ikke er superskrap til SEO plejer jeg at anbefale man ikke bruger mere end et H1 tag på hver side.På din forside er følgende H1 tags (og sikkert flere):

<h1><b>START DIT</b></h1>

 <h1>Brugerlogin</h1>

<h1>Før - Efter billeder</h1>

<h1>Mød Nutella </h1>

<h1>Opskrifter</h1>


Jeg synes du skulle bruge et H1 tag på hver side og dette skal afspejle hvad den pågældende side
omhandler.  

Lige nu er dine H1 tags ens på alle sider (i hvert fald en del af dem) og det er langt bedre at bruge dit H1 tag som en sigende overskrift på det den pågældende underside handler om.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.

Ser faktisk ud til, at de der H tags, er bygget ind i mit stylesheet. Så jeg burde nok ændre dem til at hedde noget andet end H1.

Det skal ejg lige have kigget på.

 

Mange tak for dit input, det vil jeg gå videre med :)

 

Mroten

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1. Dit description tag ligner Jerusalems ødelæggelse.

/><meta name="description" content="&lt;p&gt;P&amp;aring; slankkrop.dk finder du informationer om v&amp;aelig;gttab og slankekur. F&amp;aring;r motivation, og gaver for dit v&amp;aelig;gttab. gratis slankeside&lt;/p&gt;

2. din side er som alle andre pointerer forholdvis ny.

3. du har ingen links med den rigtige Anchor.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)