Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er røget ned på alle mine søgeord. fra dag til dag.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et problem på min side, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad problemet er.

Fra den ene dag til den anden, røg alle mine søgeord ud af google, og efter der er de ikke kommet op igen.

Jeg tænkte først det var "google dance", så har givet den noget tid. Men det er åbenbart ikke problemet, for jeg røre mig stadig ikke. Ligge stadig mega dårligt placeret på alle ord. De forskellige ord var ellers begyndt at komme godt op ad i søgeresultaterne.

Jeg er ved at blive en smule frusteret, da jeg ikke kan se hvad det er der går galt.

Jeg håber der er nogen herinde, der muligvis ligger inde med et svar?

siden er: http://www.slankkrop.dk

På forhånd tak :)

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

kheu:
Jeg håber der er nogen herinde, der muligvis ligger inde med et svar?

Hej Morten

Du er ikke på skype så jeg svare lige her :)

Dine titler på dine sider er lidt for ens ;) ved ikke om det er her problemet ligger men det var da et sted at starte ....

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid er der gået, for så længe der er gået under 2 uger, kan dine placeringer stadig komme tilbage igen? Altså, i givet fald din hjemmeside kun har været aktiv/online i kort tid.

Jeg kan dog se domænet blev oprettet i 2009, så hvis det er så gammelt kan svingende placeringer ikke skyldes at hjemmesiden er relativ ny.

Jeg vil anbefale dig at holde din hjemmeside aktiv, dvs. justere på dine eksisterende tekster og evt. skrive nyt indhold. Derudover ville det være en god idé at arbejde med dine vigtigste søgeord i mellemtiden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden blev lanceret i november. Så det er over et halvt år.

Men der er gået næsten 14 dage, og den bliver ved med at ligge i bund.

Nyt indhold bliver skrevet løbende, og tilføjet diverse ting. og der bliver også link buildet. Så jeg forstår ikke hvad der har ramt mig.

 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale, at være tålmodig. Noget lignende var tilfældet med en hjemmeside og dets søgeord for kort tid siden og hjemmesiden blev lanceret i slutningen af november. Denne sides placeringer kom tilbage efter ca. 10 dage.

Så længe du har holdt dig på den gode side, skal dine søgeord nok finde deres rette placering igen.

Sandsynligvis nogenlunde samme placering som tidligere. Men jeg forstår naturligvis godt du er urolig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

1 hjemmeside er ny

alle nye hjemmesider ryger op og ned ad i starten

vis gamle links anden har lavet nul stilles de ved ny ejer

vis links er nye ser google også siden som ny, derved arbejde videre med at videre formidle hjemmeside lav unik links og mere unik tekst på din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har får oplevet af selv flere år gamle sider kan flytte meget frem og tilbage i google, men de finder normalt tilbage til deres oprindelige plads til sidst.

De er ikke fordi en del links er forsvundet ud af søgemaskinernes indeksering ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ik lavet større ændringer på siden?

Vi er selv ramt af det samme pt, men det skyldes en masse større interne ændringer... Der går typisk 2-3 uger, så er man "back to nomale" igen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kheu

Det ser ud til du har en fejl når søgemaskinerne gennemgår dine sider. Fejlen siger:  Notice (8): Undefined offset:  0 [APP/models/rec_category.php, line 21]

Se cached versionen her. Fejlen siger mig ikke noget - er ikke programmør. Men vis den til din webdesigner måske han har et bud.

Den sidste cached version er fra omkring den 20. februar - så det lyder for mig, som om det er der dine problemer startede.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må jo give nogen af jer ret.

For dagen efter det her indlæg var lavet, røg jeg tilbage på mine pladser på alle mine søgeord. Nogen var endda lidt bedre placerede.

Så gik der 1 dag, så røg jeg ned igen, og nu ligger et enkelt søgeord og hopper lidt op og ned.

Jeg tror jeg giver det en uges tid til, også må vi se hvad der sker.

Leif: Jeg har ændret det problem, så folk får en fejl 404 i stedet for den det "notice bla bla" så det er vel også lige et spørgsmål om, at google kommer forbi og ser det nye lige på det punkt.

Men den var desværre alt for hurtig til at indeksere de sider, hvor jeg havde den fejl der på, så jeg først nåede at rette den efter at google havde været forbi. På trods af det var dagen efter, at jeg rettede det som det skulle være, havde den allerede været forbi. Så google kommer da og kigger på min side. Det må jo siges at være positivt :)

Men jeg ligger lige et indlæg herinde om en uges tid, så ser vi hvad der sker.

 

Men mange tak for jeres tid :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)