Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det ulovligt at skrive negativt om et firma?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Danny Poulsen:
Men hvis man betaler til sin Plusprofil, så har man måske/åbenbart visse rettigheder, som man ikke burde have. Money talks!


Hvis du tror at vi behandler folk anderledes i debatten, fordi de har indbetalt 990 kr., så må du tro om igen.
Alle regler gælder for alle og vi påtaler ofte ting, som alle ikke kan se. Så ro på...

De bedste hilsner

Martin

Det er der så beviser, der taler imod, Hr. Thorborg!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Poulsen:
Det er der så beviser, der taler imod, Hr. Thorborg!


Jamen dem så syntes jeg så du skal lægge på bordet, så vi kan tage en åben snak om dem.
Jeg ser frem til at se dem.

De bedste hilsner

Martin

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Danny Poulsen:
Det er der så beviser, der taler imod, Hr. Thorborg!


Jamen dem så syntes jeg så du skal lægge på bordet, så vi kan tage en åben snak om dem.
Jeg ser frem til at se dem.

De bedste hilsner

Martin

Nu har jeg gang på gang set, hvordan du har kommenteret, at det er absolut uacceptabelt at skrive dårligt om andre her på Amino, og alligevel har jeg også set, hvordan visse "Gestapo-Aminoer" er sluppet fra netop denne opførsel. Alene i den seneste tid har jeg set eksempler på dette, hvor du bør være yderst taknemmelig for, at det ikke er resulteret i retssager. Jeg har faktisk været decideret chokeret over din/Amino's passivitet!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Se den her video:



Så ja, der er forskel på folk, men det har ikke noget med Plus at gøre og jeg ser stadigvæk frem til at modtage de beviser du snakker om.

De bedste hilsner

Martin

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Hej Danny

Se den her video:

">


Så ja, der er forskel på folk, men det har ikke noget med Plus at gøre og jeg ser stadigvæk frem til at modtage de beviser du snakker om.

De bedste hilsner

Martin

"Tak" for linket, Blah blah blah, ja, du snakker med lethed fanden et øre af, Hr. Thorborg, men det ændrer ikke ved faktum - som du jo i øvrigt selv indrømmer her - nemlig, at der er forskel på folk. Men der er altså også forskel på at have en dårlig dag og at svine andre til og komme med påstande uden at have beviser herfor. Hvis du rent faktisk ønsker det, så skriver jeg gerne en PM angående en AminoPlus-medlem, som du ikke burde tillade at deltage på dette forum.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Poulsen:

Ja, man kan jo se ud fra dine gamle indlæg hvor tiltalende, du er i forhold til god stil og tone. Jeg har længe kigget med fra sidelinjen, og hvis der er en her på Amino, der fremstår som falsk, så er det da dig. Du "forsøger" at skabe et billede af en person med god Amino-ånd og alligevel angriber du regelmæssigt andre herinde. Til trods for at du engang oprettede en tråd, hvori du foregav at savne den gamle "Amino-ånd"! Bræk!

Ro på soldier ;D

Hvis du synes nogen bryder nogle regler, eller taler grimt, så hjælper det altså ik, at gå i deres fodspor... Så er du jo på niveau med dem...

Debatter kan sejler højt herinde, trust me, men de fleste formår heldigvis at skelne holdninger og synspunkter fra personen i bag profilen... Så selvom man kan diskutere hæftet, så kan man sagtens hjælpe hinanden efterfølgende ;D

Ellers spørg f.eks Thomas Tekstforfatter... Ham og jeg har haft nogle hæftige debatter, men der har aldrig været noget personligt i det... Og vi har da hjulpet hinanden efterfølgende hvergang, hvis der har været noget...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Danny Poulsen:

Ja, man kan jo se ud fra dine gamle indlæg hvor tiltalende, du er i forhold til god stil og tone. Jeg har længe kigget med fra sidelinjen, og hvis der er en her på Amino, der fremstår som falsk, så er det da dig. Du "forsøger" at skabe et billede af en person med god Amino-ånd og alligevel angriber du regelmæssigt andre herinde. Til trods for at du engang oprettede en tråd, hvori du foregav at savne den gamle "Amino-ånd"! Bræk!

Ro på soldier ;D

Hvis du synes nogen bryder nogle regler, eller taler grimt, så hjælper det altså ik, at gå i deres fodspor... Så er du jo på niveau med dem...

Debatter kan sejler højt herinde, trust me, men de fleste formår heldigvis at skelne holdninger og synspunkter fra personen i bag profilen... Så selvom man kan diskutere hæftet, så kan man sagtens hjælpe hinanden efterfølgende ;D

Ellers spørg f.eks Thomas Tekstforfatter... Ham og jeg har haft nogle hæftige debatter, men der har aldrig været noget personligt i det... Og vi har da hjulpet hinanden efterfølgende hvergang, hvis der har været noget...

"Bryder regler"? "Taler grimt"? Vi befinder os slet ikke på dette niveau. Det er meget alvorligere end som så!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Poulsen:
"Tak" for linket, Blah blah blah, ja, du snakker med lethed fanden et øre af, Hr. Thorborg, men det ændrer ikke ved faktum - som du jo i øvrigt selv indrømmer her - nemlig, at der er forskel på folk. Men der er altså også forskel på at have en dårlig dag og at svine andre til og komme med påstande uden at have beviser herfor. Hvis du rent faktisk ønsker det, så skriver jeg gerne en PM angående en AminoPlus-medlem, som du ikke burde tillade at deltage på dette forum.


Jep, det er jeg god til og jeg mener også at have lidt på hjerte af og til...
Hvis jeg forstår dig ret, så har du indset at vi nok ikke forfordeler Plus medlemmer, hvad angår debatten. Det er jeg så i givet fald glad for at du har forstået.

Og ja, kom endelig med links til stedet hvor du mener loven bliver overtrådt. Vi fjerner jævnligt indlæg der strider mod dansk lovgivning, men vi kan ikke overkomme at se alle 800 daglige indlæg igennem, så vi er afhængige af den hjælp vi kan få.

De bedste hilsner

Martin

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Danny Poulsen:
"Tak" for linket, Blah blah blah, ja, du snakker med lethed fanden et øre af, Hr. Thorborg, men det ændrer ikke ved faktum - som du jo i øvrigt selv indrømmer her - nemlig, at der er forskel på folk. Men der er altså også forskel på at have en dårlig dag og at svine andre til og komme med påstande uden at have beviser herfor. Hvis du rent faktisk ønsker det, så skriver jeg gerne en PM angående en AminoPlus-medlem, som du ikke burde tillade at deltage på dette forum.


Jep, det er jeg god til og jeg mener også at have lidt på hjerte af og til...
Hvis jeg forstår dig ret, så har du indset at vi nok ikke forfordeler Plus medlemmer, hvad angår debatten. Det er jeg så i givet fald glad for at du har forstået.

Og ja, kom endelig med links til stedet hvor du mener loven bliver overtrådt. Vi fjerner jævnligt indlæg der strider mod dansk lovgivning, men vi kan ikke overkomme at se alle 800 daglige indlæg igennem, så vi er afhængige af den hjælp vi kan få.

De bedste hilsner

Martin

Jeg ved så ikke lige, hvordan du kom frem til konklusionen omkring Plusmedlemmer, men fred være med det. Sender dig en PM.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danny Poulsen:
Jeg ved så ikke lige, hvordan du kom frem til konklusionen omkring Plusmedlemmer, men fred være med det. Sender dig en PM.


At jeg har bedt om dine såkaldte beviser flere gange, men der intet sker og det eneste du kan er at brokke dig.
Måske tid til at få lidt søvn og se lidt lysere på det hele i morgen..

Sov godt.

De bedste hilsner

Martin

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)