Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læs dette om DC og søgeords research

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Om DC:

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=66359

 

Om søgeords research

Når man bruger Google Keyword Tool glemmer mange at skelne mellem Fleksible søgninger og Eksakte søgninger. Hvis man fx søger på TDC på Google Keyword Tool uden nogen filtre påstår den, at der er 1.220.000 månedlige søgninger (men folk glemmer at når det er fleksibelt er alle under søgeord som inkluderer ordet "tdc" også taget - dvs "tdc", "tdc mail", "tdc.dk", "tdc play", "tdc net" osv osv vil alle være inkluderede i den fleksible søgning af "tdc". Hvis man derimod vil vide, hvor mange som udelukkende søger på TDC, da skal man klikke tikke bokse, hvor der står [Eksakt] og tallet falder så til 246.000 søgninger om måneden.

Jeg ville bare lige informere folk om dette, da det ikke virker som om, folk er opmærksomme på dette.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Jepsen:

Om DC:

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=66359

 

Om søgeords research

Når man bruger Google Keyword Tool glemmer mange at skelne mellem Fleksible søgninger og Eksakte søgninger. Hvis man fx søger på TDC på Google Keyword Tool uden nogen filtre påstår den, at der er 1.220.000 månedlige søgninger (men folk glemmer at når det er fleksibelt er alle under søgeord som inkluderer ordet "tdc" også taget - dvs "tdc", "tdc mail", "tdc.dk", "tdc play", "tdc net" osv osv vil alle være inkluderede i den fleksible søgning af "tdc". Hvis man derimod vil vide, hvor mange som udelukkende søger på TDC, da skal man klikke tikke bokse, hvor der står [Eksakt] og tallet falder så til 246.000 søgninger om måneden.

Jeg ville bare lige informere folk om dette, da det ikke virker som om, folk er opmærksomme på dette.

Fin info, men der er mange som har sagt det samme, vist det samme og fortalt det samme før dig :) Thomas Rosenstand og andre har endda lavet videoer og sikkert også andre ting omkring det emne.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Fin info, men der er mange som har sagt det samme, vist det samme og fortalt det samme før dig :) Thomas Rosenstand og andre har endda lavet videoer og sikkert også andre ting omkring det emne.

MVH Kim

Yes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)