Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ligger jeg placeret på google?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for info.
Den skulle være rettet nu ,-)

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er overhovedet ikke optimeret til SEO.

Søgemaskinerne kan ikke se nogen tekst overhovedet på din side

http://seo-browser.com

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det virker meget mystisk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jepsen:

Mikael christiansen:
jeg kunne ikke finde dig med der er også kun 3 links til din hjemmeside , så der skal mere links til din hjemmeside det er slet ikke nok

Yahoo kan ikke se nogen links. Hvis du skifter det til "Except from this domain" er der 0 links. Dvs de 3 links er på selve siden.

Interne links har også en værdi med der skal også arbejdes med de indgående links , folk glemmer tit hvor vigtigt det er at kryds linke på egen hjemmeside at det har en link værdi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Ja det virker meget mystisk.

ikke så mystisk at google  ikke ser sidens tekst ret godt alt tekst er skrevet på forsiden i et billedet , google  kan desværre ikke læse tekst i billeder ret godt , det er i hvert fald ekstrem langt fra ideelt at ligge tekst i billeder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Interne links har også en værdi med der skal også arbejdes med de indgående links , folk glemmer tit hvor vigtigt det er at kryds linke på egen hjemmeside at det har en link værdi

Selvfølgelig betyder de noget - ikke mindst for brugeren af sitet. En god linkstruktur er med nødvendig, men først når man får links fra andre sider, vil interne links begynde at give en god mængde link juice til andre interne sider. Man kan godt have en linkstruktur på en side, som er rigtig god, men først når anerkender sidens kvalitet med et link flytter den sig i søgemaskinerne. Internlinking uden nogen som helst indgående links giver desværre ikke meget.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jepsen:

Mikael christiansen:
Interne links har også en værdi med der skal også arbejdes med de indgående links , folk glemmer tit hvor vigtigt det er at kryds linke på egen hjemmeside at det har en link værdi

Selvfølgelig betyder de noget - ikke mindst for brugeren af sitet. En god linkstruktur er med nødvendig, men først når man får links fra andre sider, vil interne links begynde at give en god mængde link juice til andre interne sider. Man kan godt have en linkstruktur på en side, som er rigtig god, men først når anerkender sidens kvalitet med et link flytter den sig i søgemaskinerne. Internlinking uden nogen som helst indgående links giver desværre ikke meget.

selvfølgelige med det skrev jeg også , at der skal arbejdes med de indgående links

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen. Links er hermed oprettet Smile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)