Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor gammel var du, da du startede som iværksætter?

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Jannik Hansen:

Technocowboy:


Hvis han selv tager initiativet til at platte dig for noget cool cash ved at tilbyde sin telefonservice - så er han helt klart kvalificeret Wink


Min søn på 7 har en rimelig god sans for, med jævne mellemrum, at tilbyde hele to services (mod betaling forstås) : Skulder/Nakke-massage og opvaskemaskinetømning.



Ej hvor er han dog primitiv! Min søn har bare fundet den ultimative måde at tjene penge på, og han er kun snart 3 år!


"Dada, PENGE Nuuuu!" :P Heldigvis er han mest facineret af de svenske 1-kroner - men hans mor skal nok få lært ham op til at ændre smag ;-)



Din dreng har måske en fremtid som tigger på Strøget - ej kunne bare ikke dy mig.

Hæ - Ja - eller som "kunde" på socialkontoret.

"Jeg vil ha'" - det lyder meget som i tidens ånd Surprise

mvh

Jan

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede vel som 16 årig med at blive handelsmand,

købte mig et LIG af en puch sammen med en masse reservedele, og fandt ud af at reservedelene var der gode penge i.

Så har jeg opkøbt lagre rundt omkring og solgt det til markeder osv. Mange erfaringer er blevet høstet på den konto.

Så den 10/2/11 fik jeg mit CVR NR! (blev 18 den dag). Og jeg er godt i gang med at få en distributions/engros forretning op at køre (: Har allerede fået eneret på et produktYes Så den er fin :)

Mejner Therkildsen

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er fedt at høre alle jeres historier, og var gamle i var da i sprang ud. 

Jeg vil vædde med at om 15 år, der vil jeg være glad for det jeg går og laver nu her. :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg startede i 2. klasse, 8 år gammel. Jeg var i Søstrene Grene i Århus og brugte et par hundrede kroner på glaskugler, små foldeknive, blyanter, viskelæder, nøgleringe ... alt muligt kinaskrammel. Jeg havde en hel kuffert fuld.

Foldeknivene kostede 33 øre stykket, blyanterne og viskelæder 10 øre, nøgleringene 25 øre ... osv. Med andre ord kunne jeg alle priserne i hovedet.

Jeg tog så min kuffert med i skole, og satte mig ved mit bord i pauserne og åbnede kufferten og gav mig så til at side og lege med mit "legetøj" hvorefter at mine klassekammerater kom hen og ville have noget også ... og i og med at søstrene grene ikke var kendt derude på bondeland var der ingen der havde set mine varer før og de blev imponeret over det lige med det samme, en kniv til 33 øre solgte jeg for en femmer, viskelæder og blyanter til 10øre kostede 2 kroner.

Osv.

Jeg omsatte for lidt over tusind kroner på den måde før skolen opdagede hvor omfattende det var og bad mig stoppe :-)

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Byggede min første hjemmeside, som jeg solgte da jeg var 15, mener jeg - 300kr for nogen timers arbejde syntes jeg var godt gået. Lavede derefter en anden side for farmand, hvor jeg fik en mobil for det, som jeg solgte videre til og scorede en pæn slat penge på det.

Har leget med hjemmesider i laaaang tid. Jeg kan ikke kode, men jeg kunne bruge frontpage, og det var nok. Jeg begyndte for 1-1½ år siden at interessere mig for SEO, hvor jeg nu skraber en pæn slat lommepenge sammen for meget lidt arbejde.

Jeg har desuden ideer til senere projekter. Leder pt efter 40 000kr til at få en applikation på banen, som jeg synes er nytænkende og har et stort potentiale. Og så har jeg ideer, som ikke er i en nær fremtid, men de må jo realiseres hen af vejen. Mine ideer involverer helst en mulighed for at outsource det og score forskellen mellem købspris og salgspris, eller en ide, hvor jeg kan få andre til at lave arbejdet, hvor jeg så bare overvåger processen.

Iværksætteri er så pokkers spændende, at det er ærgerligt, der kun er 24 timer i døgnet.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da sikkert blokket min far for nogle penge som barn, men efter at have været lønmodtager hele mit voksen-liv startede jeg i 2007 firma som 47-årig. Set i bagklogskabens klare lys skulle jeg nok have startet tidligere, men er bare glad for at jeg overhovedet fik taget mig sammen. Det har været en fordel med faglig ballast, men der er måske knap så meget Duracell-kanin-energi som da jeg var 20.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg opdateret min profil med min historie. Så dem der er interesserede kan jo læse den der Big Smile

mvh

Jan

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der også bliver sagt, har iværksætteri ingen alder. Det er jo også rigtig nok. Dog tror jeg at jo tidligere man begynder på det, jo bedre vil man nå at blive - ergo mere erfaring, flere penge.

Jeg ved godt at iværksætteri ikke handler om penge, for jeg synes det er skide fedt bare at have følelsen af at nogen gider bruge det man går og laver, men i sidste ende, så gør pengene det vel bare endnu mere fedt.

Og om man starter affiliate eller om man starter med et kæmpe projekt, gør ingen forskel. Det med at springe ud er fandme altid det svære.

Jeg kan også godt se nu, at jeg skulle have lavet større aldersspring. Uden de gamle tosser, ville Amino jo ikke være noget idag.. Smile (jeg hentyder ikke til Martin Thorborg.. Big Smile )

Fortsat god dag til alle, og tak for de dejlige svar.. :-)

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Technocowboy:

Så fik jeg opdateret min profil med min historie. Så dem der er interesserede kan jo læse den der Big Smile


mvh


Jan



God historie.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg startede i 2. klasse, 8 år gammel. Jeg var i Søstrene Grene i Århus og brugte et par hundrede kroner på glaskugler, små foldeknive, blyanter, viskelæder, nøgleringe ... alt muligt kinaskrammel. Jeg havde en hel kuffert fuld.


Foldeknivene kostede 33 øre stykket, blyanterne og viskelæder 10 øre, nøgleringene 25 øre ... osv. Med andre ord kunne jeg alle priserne i hovedet.


Jeg tog så min kuffert med i skole, og satte mig ved mit bord i pauserne og åbnede kufferten og gav mig så til at side og lege med mit "legetøj" hvorefter at mine klassekammerater kom hen og ville have noget også ... og i og med at søstrene grene ikke var kendt derude på bondeland var der ingen der havde set mine varer før og de blev imponeret over det lige med det samme, en kniv til 33 øre solgte jeg for en femmer, viskelæder og blyanter til 10øre kostede 2 kroner.


Osv.


Jeg omsatte for lidt over tusind kroner på den måde før skolen opdagede hvor omfattende det var og bad mig stoppe :-)



Elsker de dér små lav-praktiske forretninger, sådan lidt jysk købmandsskab på en sød måde.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)