Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ranke højt på flere søgeord, linkbuilding...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne ranke højt på flere søgeord, men er i tvivl om hvad den rette vej vil være.

Jeg har flere artikler for de søgeord jeg gerne vil ranke højt for og har tænkt på og få lavet nogle flere indgående links til artiklerne, men vil det være bedre og linke til katagorien?

Hvis jeg nu gerne ranke højt på på "alu fælge" vil det rette så være og få lavet noget linkbuilding med anchor teksten "alu fælge"?

Vil jeg få mest ud af og linke til mitdomæne.xx/autotilbehør/alufælge, mitdomæne.xx/alufælge eller mitdomæne.xx/autotilbehør? Siden er ret ny så jeg har mulighed for og ændre linkstruktur endnu...

Mvh Kristian

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sats på hovedet ordret og det er fælge , nu kan du sammensætte på 100 vis undersider med alle kombi ord , kryds link med anker links og overskrifter og masser af tekst

Husk da alu fælge er et sammensat ord og mindre søgt ord er det nemmer at komme højt vis du sørger for en bred viden om alt med fælge , vis kun satser på bi ordret alufælge bliver det en lang sværere kamp end det er nødvendigt .

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian T:

Jeg vil gerne ranke højt på flere søgeord, men er i tvivl om hvad den rette vej vil være.

Relevant indhold, indgående links og en fuldstændig optimeret landing page.

Kristian T:
Jeg har flere artikler for de søgeord jeg gerne vil ranke højt for og har tænkt på og få lavet nogle flere indgående links til artiklerne, men vil det være bedre og linke til katagorien?

Hvis du har en webshop giver det god mening, at optimere kategori-forsiden og skaffe indgående links til den. Er du derimod affiliatehaj med egen blog giver det bedre mening, at skaffe indgående links til den enkelte artikel - eller bloggen som helhed.

Kristian T:

Hvis jeg nu gerne ranke højt på på "alu fælge" vil det rette så være og få lavet noget linkbuilding med anchor teksten "alu fælge"?

Korrekt. Men husk - varierede ankertekster, der relaterer sig til artiklen eller sidens indhold. 

Jeg vil anbefale dig at downloade og gennemtærske lightversionen af Thomas Rosenstands bog, SEO LEX. Den kan du finde her: Gratis SEO bog.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian T:

Jeg vil gerne ranke højt på flere søgeord, men er i tvivl om hvad den rette vej vil være.

Jeg har flere artikler for de søgeord jeg gerne vil ranke højt for og har tænkt på og få lavet nogle flere indgående links til artiklerne, men vil det være bedre og linke til katagorien?

Hvis jeg nu gerne ranke højt på på "alu fælge" vil det rette så være og få lavet noget linkbuilding med anchor teksten "alu fælge"?

Vil jeg få mest ud af og linke til mitdomæne.xx/autotilbehør/alufælge, mitdomæne.xx/alufælge eller mitdomæne.xx/autotilbehør? Siden er ret ny så jeg har mulighed for og ændre linkstruktur endnu...

Mvh Kristian

Det er til hver en tid bedst at linke til den relevante side, er der flere sider som omhandler et keyword, linker man til flere sider.

Ud over det giver det også i stort set alle tilfælde bedst mening at linke til alle sider man har på sin hjemmeside, altså det vil sige hver en URL/side på hjemmesiden, skal have minimum 1 backlink fra forskellige kilder med relevante søgeord som ankertekst. Selvfølgelig er det endnu bedre hvis der er langt flere til hver. Det løfter hele hjemmesiden en del mere og giver hele hjemmesiden mere værdi.

Med hensyn til din url struktur kommer det lidt an på hvor mange sider du regner med der kommer til at være på hjemmesiden. Dog ville jeg selv næsten til hver en tid have en naturlig url, altså en som på sin vis afspejler den menustruktur du har på hjemmesiden.

til dit eksempel med alu fælge, så ja, du skal linke med det keyword du gerne vil op på, selvfølgelig også varieret (alufælge, alu fælge, fælge, fælge i alu) osv. bare et eksempel. Det er en god ide at være varieret i den måde man gør det på. Det samme skal du også gøre i dine interne links, i dine tekster og al anden data.

så fik du lige mine overordnede tips til det, det er dog vigtigt at understrege at der skal lidt mere arbejde til end jeg lige forklarer her :)

Du kan selvfølgelig også læse flere søgemaskineoptimering tips her, nej det er ikke en stavefejl, men sådan som nogen søger og derfor linker jeg sådan med den ankertekst :) der var lige et tip mere :)

Lav en søgeordsoptimering og du vil finde ud af hvordan folk søger efter dine produkter

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, det var nogle rigtig gode svar.

Et enkelt spørgsmål mere, hvis jeg jeg sætter kryds i 2 katagorier i et wordpress indlæg vil det så opfattes som Duplicate content?

Jeg vil jo så både få mitdomæne.xx/bilbehør/sommerens-lækreste-alu-fælge og mitdomæne.xx/nyheder/sommerens-lækreste-alu-fælge

Kan jeg undgå det ved undlade og krydse "Use noindex for Categories:" i all in one seo af? Kan det løses på andre måder eller skal jeg undgå og krydse 2 katagorier af?

Mvh Kristian

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe med svar på nedenståenden?

Og så et spørgsmål mere, hvad er bedst og lave links direkte til artiklerne med anchor tekst indeholdende relavante søgeord eller til selve domænet med anchor tekst indeholde de søgeord jeg gerne vil ranke højt på?

Mvh Kristian

Kristian T:

Mange tak, det var nogle rigtig gode svar.

Et enkelt spørgsmål mere, hvis jeg jeg sætter kryds i 2 katagorier i et wordpress indlæg vil det så opfattes som Duplicate content?

 

Jeg vil jo så både få mitdomæne.xx/bilbehør/sommerens-lækreste-alu-fælge og mitdomæne.xx/nyheder/sommerens-lækreste-alu-fælge

Kan jeg undgå det ved undlade og krydse "Use noindex for Categories:" i all in one seo af? Kan det løses på andre måder eller skal jeg undgå og krydse 2 katagorier af?

Mvh Kristian

Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim dækker emnet rigtig godt, så jeg vil ikke gå nærmere ind på det, men istedet linke en fin artikel til dit næste spørgsmål om duplicate content.

http://www.searchingsolutions.com/multiple-categories-and-onsite-duplicate-content-tips/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)