Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ender i supplemental index - Har brug for hjælp

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Leif

Tak for dit svar nok engang. Det giver fin mening også ud fra hvad jeg har læst mig til tidligere. Jeg har allerede lavet en del SEO på jp og no så jeg har ikke noget juice tabt ved at lave sg.uniwatches.com "udgå".

Indtil videre har Google givet domænerne adgang til søgningerne, men når jeg laver en site:no.uniwatches.com søgning i Google, så fremgår det stadig at cirka 7300 sider ligger i DC. Jeg kan ikke gennemskue om det blot er fordi det skal have noget tid at arbejde med eller om det måske skyldes der stadig er noget galt hvorfor siderne inden længe vil forsvinde fra indekset?

Håber du nok engang kan trylle med et godt svar?

P.S. Jo har boet i SG, men er faktisk på ferie i Japan netop nu, så derfor de lidt skæve tider :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kineser

Du må ikke bare lade sg.uniwatches.com udgå. Du skal lave en 301 redirect fra sg.uniwatches.com til www.uniwatches.sg for at undgå dublicate content og for at få overført så meget af dine backlink (linkjuice) som mulig.
Kan du ikke selv dette,  så kan din internetudbyder på sg.uniwatches.com gøre det.
Når du så laver linkbuilding efter 301 redirect, skal du lave det på www.uniwatches.sg og IKKE på sg.uniwatches.com

Du har ingen 301 redirect lige nu - og du har stadig et link i bunden (ved flagene) til sg.uniwatches.com

Jeg bemærkede lige du har <META NAME="ROBOTS" CONTENT="NOINDEX, NOFOLLOW"> på  mange produkter man kan klikke på.
Det virker ikke lige logisk på mig - sælger du produkterne vil du vel også gerne have dem indexeret.
Meta tag noindex kan jo føre til dine produkter udgår fra søgemaskinens webindex. - vil du gerne have siden indexeret så skal det være "index" og vil du gerne have søgemaskinerne følger linkene på siden skal det være "follow"

Får du rettet ovenstående så ser det rigtig ud, så vil mene google bare skal have lidt tid til oprydning på dine websider.

 

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen

Jeg er helt med :-) Det er ligeledes ved at blive rettet mht. Index, follow. Klikker man på produkterne fra forsiden er de sat op med noindex,nofollow, men klikker du ind på produkterne via brands osv. så er de med index, follow, så det skulle blive ok og hvis man søger på et af produkterne i Google så kommer de ligeledes fint frem. Der er dog andre sider som er sat som noindex,nofollow og som under alle omstændigheder ikke skal have dette men som er ved at blive rettet.

Jeg får lavet en redirect på sg.uniwatches.com

Takker

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)